8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    paul pieket

dubbele foto´s

Hallo, weet iemand waarom zoveel dubbele foto´s in “Foto´s” zitten. Van sommige zitten er wel drie of vier dezelfde.
    Ik heb al geprobeerd met Gemini 2 om de dubbele weg te halen, maar dat lukte niet. Kreeg de mededeling “geen dubbele foto´s.

Groet, Paul

Bijdrager
    fred44nl

de vraag is natuurlijk of het wel echt dubbele foto’s zijn.
    foto’s worden bewaard in mappen als Originals, Modified, Previews, etc.
    en dat is niet zonder reden.

Inactief
    Anoniem

Maar ga daar (die folders die @fred44nl noemt) vooral niet in lopen rommelen.

Sleutelbeheerder
    Night

Ik vraag me alleen af wáár je ziet dat je dubbelen hebt. Als dat in Photos zélf is, dan zou elke tool die moeten kunnen vinden en verwijderen. Zie je ze echter als je bv. in de bibliotheek gaat zoeken, dan sluit ik me héél graag aan bij de reacties van @fred44nl en @Koen .

Moderator
    Pete.Z

Het gekke is dat ik ook regelmatig dubbele foto’s heb, opeens, zomaar zonder dat ik iets heb veranderd staan heel oude foto’s dubbel en vooraan in mijn bibliotheek.

Bijdrager
    paul pieket

Hallo Pete.Z, “gelukkig” dat ik niet de enige ben met dit. Allicht kom ik niet in de bibliotheek. De dubbele foto´s komen zomaar opeens en ze staan allemaal, samen met alle foto´s, de bovenste map “Foto´s”.

Moderator
    Pete.Z

Heb ik dus ook, sommige foto’s blijven zichzelf verdubbelen, anderen nooit. Ik heb het idee dat het simpelweg een sync probleem is, want ik doe niks met mijn foto’s behalve bekijken. Ik bewerk ze niet, verplaats niks,label niks.

Sleutelbeheerder
    Night

Kan het iets te maken hebben met de sync-combinatie Foto’s – iCloud – Mac – Iphone

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.