11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Afroman

Dubbele apps

In iTunes heb ik elke app netjes staan.
    Maar als ik kijk in Gebruikers – yputz – muziek _ iTunes – Mobie applications zie ik dit.

Heel veel dubbele apps.

Moet ik hier nou van af blijven, of kan ik gerust een paar verwijderen?

Bijdrager
    MrAcid

Waarom kom je in die map? Dat is helemaal niet de bedoeling.

Je kunt waarschijnlijk gewoon dingen weggooien want het zijn nieuwe en oude versies maar ik zou het lekker laten staan.

Bijdrager
    Afroman

Ah, dan laat ik ze ook staan.

Ik wilde een app naar iemand sturen, en je kan niet vanuit iTunes Drag & Drop doen.

Maar als ik iPint verwijder in iTunes, worden alle versies dan ook verwijderd?

Bijdrager
    junjur

het is sowieso niet mogelijk om iemand een app te sturen… Tenminste, bij gratis apps is het niet handig en bij betaalde apps mag het niet. Wat je wel kunt doen is die andere je inloggegevens geven voor je app store account, en hem of haar daarmee de apps laten downloaden (je mag vaker dan een keer downloaden geloof ik bij apps)

Bijdrager
    Pieterr

@junjur: je kunt natuurlijk ook meteen die ander jouw creditcard gegevens geven…

Anders gezegd: wat jij suggereert, is ook niet de bedoeling. Een iTunes Store account is gebonden aan één persoon.

Moderator
    Night

Dan geeft-ie zijn iPhone tijdelijk aan jou;)
    Probleem opgelost.

Bijdrager
    Afroman

Je kan toch apps op sommige computers machtigen?

Bijdrager
    iDelano

Misschien zijn de dubbele bestanden wel voor je reservekopie.. ?

Bijdrager
    junjur
    ”Pieterr”

@junjur: je kunt natuurlijk ook meteen die ander jouw creditcard gegevens geven…

Anders gezegd: wat jij suggereert, is ook niet de bedoeling. Een iTunes Store account is gebonden aan één persoon.

Ik zeg ook niet dat het de bedoeling is. Ik was gewoon te lui om voor mijn broertje (die geen credit card heeft, dus gedoe gedoe) een nieuwe account aan te maken. Omdat one-click bij mij toch uit staat, kan hij mooi mijn account gebruiken om gratis aankopen te doen. Je hebt natuurlijk gelijk dat dit niet is zoals het bedoelt is.

Bijdrager
    Pieterr
    ”mr.x

Je kan toch apps op sommige computers machtigen?

Ja dat kan: Informatie over het verlenen en intrekken van machtigingen voor de iTunes Store
    Dit is bedoeld om door jou gekochte zaken (audio, apps) op jouw computers te kunnen gebruiken.

Bijdrager
    spacefreek
    ”junjur”
    ”Pieterr”

Ik zeg ook niet dat het de bedoeling is. Ik was gewoon te lui om voor mijn broertje (die geen credit card heeft, dus gedoe gedoe) een nieuwe account aan te maken. Omdat one-click bij mij toch uit staat, kan hij mooi mijn account gebruiken om gratis aankopen te doen. Je hebt natuurlijk gelijk dat dit niet is zoals het bedoelt is.

Je kan ook gewoon een account maken zonder een creditcard..

http://www.youtube.com/results?search_query=itunes+no+credit+card&search_type=&aq=f

Gewoon legaal en je kan alleen gratis apps ed. downloaden, heb het zelf ook..

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.