10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Marvp0wner

Dubbel tikken om te zoomen op magic mouse werkt niet sinds OS X Mavericks

Hallo,

Sinds ik OS X Mavericks heb geïnstalleerd op me iMac lukt het niet meer om in safari te zoomen met mijn magic mouse. Als ik dubbel tik met 1 vinger dan gebeurt er niks. Bij Systeemvoorkeuren > muis heb ik wel alles aangevinkt (zie foto).

Heeft iemand enig idee? Alvast bedankt voor de moeite.

Bijdrager
    Shmoo

Ja dat merkte ik ook al, wat een verademing hopelijk is dit geen bug maar gewoon een upgrade:)

Sorry , daar ben jij niet mee geholpen als je dit wel prettig vindt werken maar ik had er een hekel aan omdat ik vaak inzoomde terwijl ik dan niet wilde en dan bleek dat ik mijn muis gewoon iets te los en vast (tegelijk) in de hand had.

Bijdrager
    snorlexxx

Werkt hier nog gewoon op m’n iMac. Stond wel standaard uit na de update naar Mavericks.:roll:

Bijdrager
    SunKeeper
    Shmoo op 27 oktober 2013

maar ik had er een hekel aan omdat ik vaak inzoomde terwijl ik dan niet wilde en dan bleek dat ik mijn muis gewoon iets te los en vast (tegelijk) in de hand had.

Dan toch wel jammer dat Apple jou geen Systeemvoorkeuren heeft gegeven in Mountain Lion. Ik heb het wel, wat een verademing.:D

Bijdrager
    Beech

Gooi eens de com.apple.bluetooth.langnummer.plist weg.

Bijdrager
    wouter57

Batterij eruit en dan weer erin.

Bijdrager
    Marvp0wner

Bedankt voor de reacties. Ik heb slim zoomen altijd al prettig gevonden. Nog steeds werkt het bij mij nog niet.

Bijdrager
    Marvp0wner

Het probleem is opgelost. wat ik heb gedaan: Ik gebruik een usb voor bluetooth, omdat mijn ingebouwde bluetooth kapot is. Ik heb de usb uit mijn iMac gehaald en er weer in gestopt. Daarna werkte slim zoomen weer. Ofterwijl bluetooth uit- en weer inschakelen.

Bedankt voor alle reacties. Wel raar dat het niet werkt wanneer ik de batterij eruit en weer erin doe.

Bijdrager
    Beech

Je had in het begin wel even kunnen vermelden, dat je bluetooth kapot was.

Bijdrager
    Marvp0wner
    Beech op 27 oktober 2013

Je had in het begin wel even kunnen vermelden, dat je bluetooth kapot was.

irrelevant

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.