11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    steveb

dubbel reactie.

beste,

ik maak een reactie op een artikel. perongeluk voeg ik ze al toe.
    dan merk ik een fout en iets tekort in mijn tekst.

nu heb ik de aanpassingen gemaakt maar ik kan het originele bericht niet meer aanpassen of verwijderen. dus nu staan er 2 berichten met nagenoeg dezelfde inhoud.
    hoe kan ik deze verwijderen?

Bijdrager
    TheBigZ

Wat bedoel je?

Bijdrager
    TheBigZ

Wat bedoel je precies?

Moderator
    Night

@thebigz: Flauw… πŸ˜›

@TS: Normaal gesproken moet je je bericht naderhand nog kunnen aanpassen door onder het bericht op bewerken te klikken. Dit verhaal gaat echter (helaas) niet op bij reacties op voorpagina-artikelen. Die kun je niet aanpassen. Verwijderen van reacties gaat je ook niet lukken. Dat is aan ons moderators voorbehouden.

Bijdrager
    steveb

stel je tikt een bericht onder een artikel.
    maar per ongeluk klik je 2 maal op de knop “plaats reactie”
    normaal krijg je dan een foutmelding. waarin staat “dubbel reactie …..”

ik had verongeluk te vroeg op de knop gedrukt “plaats reactie”
    niets vermoedend tikte ik door en maakte nog enkele extra tussenpunten.

na deze te posten merkte ik dat mijn “halve” reactie er ook al stond.
    maar aanpassen lukte niet. ik geraakte niet in de optie “bewerken” wat vroeger wel lukte.

het ging over een reactie op een “nieuws” artikel en dus niet op dit forum
    maar deze reacties vind ik niet meer terug.

ps wanneer ik iets plaats op het forum krijg ik ook geen melding van reacties via e-mail. terwijl ik dit nochtans aanvink

Moderator
    Night

Tsja. Vervelend, inderdaad. Zo kan ik nog honderd dingen opnoemen, die vervelend zijn bij de huidige forum-opzet. Er is ooit een begin gemaakt met nieuwe software. Hoe de stand van zaken daarvan op dit moment is, durf ik echter niet te zeggen. Stilletjes denk ik dat het idee ergens op een plank ligt stof te trekken. Misschien heeft Raymon (of tech-companen) er gewoon de tijd niet voor…

Bijdrager
    TheBigZ

Tja. We wachten nog altijd met zijn allen hier op het moment dat Shmoo zijn PHP diploma gehaald heeft en zijn favoriete website eens flink op de schop gaat nemen!:-)

Bijdrager
    Shmoo

Alsof je daar een PHP diploma voor nodig hebt. Elke idioot die Google kan gebruiken zal 87 van de 100 problemen op OMT oplossen.

En het ergste is, als je binnen nu en 25 dagen zo’n 87 problemen zou oplossen dan dragen ze je hier voor de rest van je bestaan op handen weg. Wat zeg ik, waarschijnlijk mag je dan nog een naam van een superheld toevoegen aan de gevel.

Bijdrager
    TheBigZ

WPKS! Wij gaan ervoor!(y)

Moderator
    Night

Shmoo for president Β πŸ‘πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸ½πŸ‘πŸΎπŸ‘πŸΏ

Bijdrager
    steveb

<p class=”cite”>Shmoo op 25 oktober 2018 om 19:00</p>
    Alsof je daar een PHP diploma voor nodig hebt. Elke idioot die Google kan gebruiken zal 87 van de 100 problemen op OMT oplossen.

En het ergste is, als je binnen nu en 25 dagen zo’n 87 problemen zou oplossen dan dragen ze je hier voor de rest van je bestaan op handen weg. Wat zeg ik, waarschijnlijk mag je dan nog een naam van een superheld toevoegen aan de gevel.

klinkt dit als een oproep?
    “maak de website open source.”

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.