6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Laurensblom

.dsm openen

Hoe open ik een file met de extensie .dsm? Ik heb het geprobeerd met de Unarchiver (op basis van tip op internet; lukt niet).

Bijdrager
    fnk

Dat is geen archief maar een Digital Sound Module bestand

https://fileinfo.com/extension/dsm

Bijdrager
    Laurensblom

ik heb dit bestand nodig om het wachtwoord van mijn Samsung SDD T5 te resetten, maar dat lukt dus niet.

Bijdrager
    McPim

Leg uit, waar komt dat .dsm bestand vandaan, lijkt me niet iets waar je op een Mac wat mee kunt. Ben je het wachtwoord vergeten? Je gebruikt de Samsung tools die op de T5 stonden? (nooit doen.. formatteren dat ding en dat soort rommel eraf gooien zou ik zeggen)

Bijdrager
    Laurensblom

<p class=”cite”>McPim op 2 januari 2020 om 21:38</p>
    Leg uit, waar komt dat .dsm bestand vandaan, lijkt me niet iets waar je op een Mac wat mee kunt. Ben je het wachtwoord vergeten? Je gebruikt de Samsung tools die op de T5 stonden? (nooit doen.. formatteren dat ding en dat soort rommel eraf gooien zou ik zeggen)

klopt. Ik gooi alles eraf als ik morgen een nieuwe key heb en de schijf weer kan gebruiken. Ik heb niks met overbodige wachtwoorden. Het .dsm-bestand is al vervangen door een ander, wel werkend bestand van Samsung.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Het advies van McPim opvolgen, ook het miin advies, geen software troep van Samsung gebruiken, vrijwel altijd problemen.

Alleen Apple schijfhulpprogramma gebruiken en niks anders….

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.