6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    wmaat

Drukkerij en Macbook verkoop

Voor het laten drukken van een proefschrift ben ik op zoek naar een drukkerij voor een paar honderd boekjes, maar die mij tevens kan voorzien van een nieuwe Macbook om het pdf-filetje op te zetten.

:lol:

Enige voorwaarde is dat dit creatief op de bon gezet kan worden :innocent:

Kan iemand mij aan zo’n bedrijf helpen?

Bijdrager
    vraptor

Huisregels:

Vraag en aanbod
    OMT is geen verkoop- of vraag- en aanbodsite. Het volgende is niet toegestaan:

Te koop vragen of aanbieden van goederen of diensten
    Ruilhandel of andere initiatieven waarbij een wederprestatie aangeboden of verlangd wordt

Bijdrager
    Hansi2124

Vraptor:
    TS vraagt alleen maar om een naam van een drukkerij waarbij hij terecht kan. TS vraagt niet of iemand hier op OMT dat voor hem kan regelen. Dat is wat anders…..

Bijdrager
    vraptor

Hansi: Het lijkt mij toch wel duidelijk waar de ts op uit is. Of ben jij van mening dat drukkerijen die creatief zijn met belastingen een apart hoofdstuk in de gouden gids toebedeeld hebben gekregen?
    Jullie site, jullie regels.

Bijdrager
    KarelWillem

Haha, ik vond het ook wel een aparte vraag.

Dat ‘creatief op de bon zetten’, doelt duidelijk op belastingontduiking voor de MacBook.
    Ik ben bang dat er niet veel drukkerijen op dergelijke klanten zitten te wachten.

Ik zou mijn vingers er niet aan branden in ieder geval.:lol:

Bijdrager
    Hansi2124

Ik sluit het topic vanwege de volgende reden die je terug kan vinden in de Huisregels:

In beginsel is niets toegestaan dat in strijd is met de Nederlandse wet.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.