10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Speedy Tomato

Office 365: Dropbox versus Microsoft Office

Hallo allemaal! Ik gebruik nu Dropbox plus en ben daar erg tevreden over. Het office pakket lijkt me toch ook wel handig en daar zit ook 1 T opslag bij. iemand ervaring met de opslag bij Office? Ben ook benieuwd naar ervaringen met het nieuwe Office pakket. Ik heb zelf Office uit 2011 en ben daar nog steeds content mee maar wil misschien toch overstappen. Het grootste nadeel is wat mij betreft, de huur-constructie. je hebt niks in eigendom en je moet iedere maand weer lappen. Ik hoor het graag van jullie & bedankt voor het meedenken!!!

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 5 maanden geleden door  Night. Reden: Titel verhelderd

Bijdrager
    iMac Lover

Hoi,

Ik gebruik Office 2016 voor Apple Mac, Ik heb ook een 365 abonnement van Microsoft voor €7,– p/m
    Bij een dergelijk abonnement, dat gaf je al aan 1 TByte cloud opslag
    Microsoft One Drive, is net als Google drive of iCloud geïntegreerd in Finder

Microsoft zorgt regelmatig voor updates.
    Ik ben er erg blij mee, voor die zeven eurotjes in de maand krijgt men een krachtig Office pakket.
    Als alternatief kan men het gratis pakket Libre Office in de Apple AppStore downloaden

Gr

Bijdrager
    Beech

En je partner(s) kunnen ook 1 TB opslag krijgen (tot max. 4). Bovendien kan OneDrive video’s streamen naar je iDevices, dat kan met iCloud Drive niet.

Bijdrager
    iMac Lover

Ik dacht, als je de app iMovie op je Apple device heb geïnstalleerd
    Dat je alsnog video kunt streamen naar je iPhone of iPad

Bijdrager
    Bugsy

Niks mis met de huurconstructie. Wat heb je aan eigendom?

Het pakket bevalt mij uitstekend

Bijdrager
    Beech

Ik dacht, als je de app iMovie op je Apple device heb geïnstalleerd
    Dat je alsnog video kunt streamen naar je iPhone of iPad

Ja in Theater, maar dat zijn korte filmpjes en er mogen niet meer dan 50 in staan.

Bijdrager
    Speedy Tomato

@bugsy, kweenie, ben nogal ouderwets in die dingen. Vond het ook altijd leuk om een schijfje in de comp te doen. Is wat tastbaarder denk ik. @Imac Lover, 7,00 is inderdaad een prima prijs maar kan het dan alleen op mijn Imac instaleren. Ik werk ook vanaf mijn Ipad en Samsung telefoon. Heb je een sugestie?@Beech, daar maak ik zelf geen gebruik van. Ik gebruik het alleen voor m’n werk. Ik ben kunstenaar en ben bezig met een portfolio. Ik heb helaas geen tijd voor het bekijken van video’s:)

Bijdrager
    iMac Lover

Microsoft Word en Microsoft Excel zijn te downloaden in de Apple iOS store voor iPad en iPhone

Je kunt dan gewoon inloggen met je Office account

Bijdrager
    Speedy Tomato

@Imac Lover, ik zie dat dat gratis is. Dus 7,00 per maand is dan wel erg goedkoop. Zeker het overwegen waard!

Bijdrager
    piebas

Je kunt ook Office 2016 voor Thuisgebruik en Zelfstandigen voor Mac kopen, dit is een eenmalige aanschaf.
    Je hebt dan geen Onedrive opslag en geen recht op updates naar een nieuwe versie.

Ook heb je nog Office 2016 voor Thuisgebruik en Zelfstandigen voor Mac dit is hetzelfde als bovenstaande maar deze versie bevat geen Outlook. En is goedkoper als de Thuisgebruik en zelfstandige versie.

Beide versie kun je op 1 Mac installeren.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.