5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Hans Hoven

Dropbox

Hallo allemaal,

Ik ben sinds een paar dagen trotse bezitter van een nieuwe Imac. Ik heb alle bestanden/gegevens via Time Capsule teruggeplaatst, super! Ik heb alleen een probleem met Dropbox. De map is teruggeplaatst, maar kan hem niet meer synchroniseren. Als ik via safari in wil loggen gaat dat niet, en krijg ik de melding invalid email/password.

Wanneer ik via mijn Iphone/Macbook/Ipad inlog is er echter geen probleem. Er zit nog wel een addertje onder het gras… Ik heb sinds een maand een nieuw mailadres, en het oude is inmiddels vervallen. Als ik dus een nieuw pasword opvraag gaatr dat naar de voor mij onbereikbare oude mailadres.. Hoe dan ook, op mijn ander apparaten werkt het geowwn met mijn oude inlogcode..

Ik heb via Dropbox om hulp gevraagd, maar die verwijzen me met een standaard bericht naar het faq, oftewel het bos in..

Wie kan me uit de sores helpen??

Gr Hans

Bijdrager
    Verdult

Kan je het email adres op dropbox aanpassen zonder je oude mail adres? zo ja, dan lijkt me dat de beste oplossing.
    Waarom moet je eigenlijk opnieuw inloggen in dropbox? staat deze niet gewoon in je gesyncte keychain?

Inactief
    Anoniem

Kan je niet op je Macbook kijken in je sleutelhanger? Als het goed is staat daar het wachtwoord in van je Dropbox account. Gebruik deze vervolgens weer op je iMac.

Bijdrager
    Hans Hoven

Bedankt voor jullie reactie! Om met het mailadres te beginnen, ik heb geprobeerd om dit te veranderen via m’n Macbook, maar de wijziging wordt niet geaccepteerd… Ik moet dus de koppeling met het oude adres maken, misschien omdat ik dit ook op m’n oude Imac heb aangemaakt.. Ik kan natuurlijk een nieuwe aanmaken, maar heb inmiddels zoveel credits opgebouwd, en ook zoveel ruimte in gebruik, dat ik dat kwijt raak en dus niet de gehele inhoud van Dropbox kan uploaden zonder eerst meer ruimte te kopen. (blijf natuurlijk een hollander..)

Het wachtwoord is dus niet het probleem, alleen het uploaden van de nieuwe Imac naar het bestaande Dropbox account krijg ik niet gekoppeld.. Op een of andere manier moet er in de Imac iets verkeerd zijn gegaan of ingesteld…

Hoop dat jullie nog nieuwe suggesties hebben??

Bijdrager
    Hans Hoven

Hallo Beste mensen,

Ik ben eruit gekomen. Heb alles verwijdert, en alles weer opnieuw geïnstalleerd ! Bedankt voor het meedenken!!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.