7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Picazi

DropBox vraag

Op de mainpage werd mijn interesse gwekt door dat DropBox programma.
    Ik heb een behoorlijke iTunes bieb en zo af en toe moet ik songs elders draaien (radio). Altijd een gedoe als je USB, iPod enzo bent vergeten. Wat songs online zetten en er dan snel afhalen is dan handig. Ik gebruikte hiervoor SkyDrive en dat werkt goed. Wel traag met uploaden en downloaden.

Op filmpje ziet dat er sneller uit zeg! Maar mijn vraag; als je iets in die dropbox gooit: blijft het originele bestand wel bestaan (zeg maar het plusje als je sleept) of is het dan echt alleen nog maar in die dropbox??

Kan je direct vanuit iTunes naar de dropbox slepen??

Thanks!

Bijdrager
    Martijn Snels

DropBox is niet EXTREEM snel. 200 MB duurt een 15 – 30 min met een normale internet verbinding.

Bijdrager
    MrAcid
    ”Picazi”

Op de mainpage werd mijn interesse gwekt door dat DropBox programma.
    Ik heb een behoorlijke iTunes bieb en zo af en toe moet ik songs elders draaien (radio). Altijd een gedoe als je USB, iPod enzo bent vergeten. Wat songs online zetten en er dan snel afhalen is dan handig. Ik gebruikte hiervoor SkyDrive en dat werkt goed. Wel traag met uploaden en downloaden.

Op filmpje ziet dat er sneller uit zeg! Maar mijn vraag; als je iets in die dropbox gooit: blijft het originele bestand wel bestaan (zeg maar het plusje als je sleept) of is het dan echt alleen nog maar in die dropbox??

Kan je direct vanuit iTunes naar de dropbox slepen??

Thanks!

Je kunt gewoon zien of het een kopie is of dat het verplaats wordt aan de hand van het plusje, wat je zelf al aangeeft. Probeer het dus gewoon even. Als er geen plusje verschijnt maar je wilt wel kopiƫren: druk op de option (alt) toets tijdens het slepen en je krijgt een plusje.

Bijdrager
    SMac

@Martijn Snels: toevallig gisteren Dropbox op mijn Mac gezet en wie schetst mijn verbazing?? Jouw kikker (als voorbeeldplaatje in de box)!!! :P

Bijdrager
    MichMich

Je kan ook een alias van je Muziekmap in je Dorpbox folder zetten…. dan neemt hij hem automatisch mee met de synchronisatie. Je muziek blijft uiteraard ook gewoon op de originele plek staan.

Bijdrager
    sasquatch

kijk uit met file sharing in dropbox:

While you own the content contained in Your Files, you hereby grant all other Dropbox users a non-exclusive, worldwide, royalty-free, sublicensable, perpetual and irrevocable right and license to use and exploit Your Files in your public folder. In addition, you hereby grant Dropbox users who have been given access to your shared folder a non-exclusive, worldwide, royalty-free, sublicensable, perpetual and irrevocable right and license to use and exploit Your Files in your shared folder.

Bijdrager
    spruit
    ”MichMich”

Je kan ook een alias van je Muziekmap in je Dorpbox folder zetten…. dan neemt hij hem automatisch mee met de synchronisatie. Je muziek blijft uiteraard ook gewoon op de originele plek staan.

dus in principe kan men alle data op een netwerkschijf zetten, en een alias (dus snelkoppeling) hiervan in de dropbox folder, and everything works?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.