17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    zokizo

Dropbox alternatief

Al een tijdje zit mijn dropbox behoorlijk vol, dus een gratis concurrent met goede backing was wel welkom, bij Copy.com kreeg ik direct 15 GB gratis opslag en via referral krijg zowel ik als diegene die zich aanmeldt er meteen 5 GB gratis bij.
    Dus hierbij meteen schaamteloze oproep:
    Wil je copy.com proberen? Gebruik dan deze referral :
    https://copy.com?r=eJKYX9

Zo krijg zowel jij als ik 5 GB extra storage

Bijdrager
    recoiller

2x zelfde post..

Bijdrager
    fred44nl

typisch gevalletje SPAM.

Bijdrager
    Sander

Even tussen ons: waarom zou je geen dropbox willen?

Bijdrager
    Marius1976

Topicstarter zet er netjes bij dat het zijn referral link is, dus wat dat betreft heb ik er geen moeite mee hoor dat hij dat hier plaatst. Wellicht dat het indruist tegen de netiquette van OMT.

Maar ik sluit me aan bij SanderLeopard. Dropbox is echt de ultieme oplossing. Het werkt ook gewoon goed. Ik heb een jaarlijks bedrag, omdat ik 200GB opslag heb via Dropbox. Het kost wat… maar dan heb je ook wat. Dat zou ik eerder adviseren.

Bijdrager
    KarelWillem

Mega. 50 Gb volledig gratis. Retesnel, en prima werkend.

Niet de handigheid van Dropbox in de Finder, maar het werkt toch makkelijk genoeg.

https://mega.co.nz

Bijdrager
    stavos
    Bijdrager
    IGBA

Ik zou dit bericht voor de zekerheid nog zeven keer posten. Want drie is nooit genoeg.:x

Overigens: een upstart die tientallen GB’s opslag weggeeft… Die is ofwel snel failliet of die gaat rare dingen doen met de opgeslagen gegevens.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, al die familiefoto’s worden zwaar misbruikt nu natuurlijk.
    Ik lig er al dagen wakker van.;)

Bijdrager
    stavos

Over reclame gesproken. Je zou toch beter moeten weten KW.. *mompelt iets met huisregels en spullen verkopen*

Bijdrager
    bonestaak

Waarom geen Dropbox willen?

Nou simpel, Dropbox doet het gewoon niet op de Ipad1, ik heb voorheen al eens dropbox gehad toen ik nog een iphone (3) had dus hij stond al in mijn account. Ik heb sinds kort een Ipad 1 en ik probeerde dropbox erop te krijgen, ik krijg dan al constant dat ik opnieuw mijn wachtwoord in moet voeren, opnieuw machtigen, dan krijg ik deze computer is al geregistreerd, dan ga ik weer synchen en dan krijg je weer deze ipad is niet gemachtigd, dus weer naar optie store machtigen, is al gemachtigd, u heeft 3 van de 5 apparaten gemachtigd (nog even de vraag welke dan de 3e is maar goed ik heb nog 2 over).

Bijdrager
    Shmoo

iPad 1 serieus?

Bijdrager
    bonestaak

Yep

Bijdrager
    bonestaak

Tja niet iedereen heeft een salaris van over de 20.000 dus kan ik ook niet zomaar effe ieder jaar een nieuwe ipad kopen.

Bijdrager
    KarelWillem

Klinkt als een probleem dat verder weinig met Dropbox heeft te maken.

Bijdrager
    bonestaak

Nee, klopt, er wordt helemaal niet gesynchroniseerd maar de apps komen wel in user > muziek > itunes > mobile apps terecht. Die heb ik ook maar even gebackupt.
    Sinds vrijdag (50 procent korting) heb ik ook Imazing op mijn mac staan en daarmee kan ik ook programma’s op de ipad zetten. Dus via de backup map kan ik de meeste oude programma’s die ik ooit heb aangeschaft zoals Pdf pro, Bento Navigon netjes op de Ipad zetten, alleen lukt dat niet met Dropbox, maar die dropbox die in mobile staat is ook een nieuwe versie zo te zien, niet de oude, deze is iets van 74mb. Ik had toch begrepen dat Itunes gewoon de laatste compatible versie installeert. Al die versies van Bento, Navigon en Pdf pro zijn netjes met rust gelaten maar Dropbox is dus overschreven.

Bijdrager
    bonestaak

Ik heb nu dus de dropbox op mijn ipad gewist, daarna via de mac > itunes dropbox opgehaald, ondanks dat het systeem aangeeft niet te hebben gesynchroniseerd stond toch de 3 versie op mijn ipad, deze gewist, daarna via de ipad zelf naar de store gegaan en toen kreeg ik wel de optie een oudere versie te installeren.
    Ik heb nu 2.3.2 en die werkt.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.