5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Joostxxx

Drivers updaten na installatie bootcamp

Voor de goed orde. Ik ben geen switcher maar ik wilde gewoon is weten of het mensen gelukt is om in windows, na het installeren van Bootcamp 1.4, de drivers te updaten?

Voor de nieuwe 20″ imac met de ati 2600 (XT) zijn er namelijk nieuwe drivers gekomen maar mij lukt het niet om ze te installeren.

Dit onderwerp stond ook onder overige software maar daar kwam geen antwoord meer op….

p.s. het gaat mij vooral om de drivers van de grafische kaart

Bijdrager
    Joostxxx

Nog een vraag: Hoe kan ik in windows XP de settings van mijn grafische kaart aanpassen?
    Ik heb bootcamp geïnstalleerd en de daarin mee geleverde ATI drivers. Toch vind ik negergens iets waar ik dat mee zou kunnen doen.

Bijdrager
    Joostxxx

Ben er inmiddels uit. Thx anyway

Inactief
    Anoniem

Hoe heb je het gedaan? Misschien interessant en bruikbaar voor de anderen:wink:

Bijdrager
    Joostxxx

Zeg ik niet :P

Ik zal vanavond, als ik thuis ben kijken of ik de links nog heb. Maar het kwam er op neer dat ik via deze link: http://forums.macnn.com/104/alternative-operating-systems/338236/solution-install-update-windows-ati-graphics/
    er uiteindelijk uit ben gekomen. ik heb dus een driver gedownload én ik heb dat “modder” gedownload.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.