6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    TurkishDelight

Dringend hulp: iBook G3 aansluiten op TV werkt niet meer :(

Kan iemand mij misschien uit de brand helpen? Ik zou graag rond deze tijd nog een filmpje willen bekijken..

Vroeger kon ik gewoon mijn iBook G3 aansluiten aan de TV en dan een filmpje via de iBook G3 op de TV bekijken (gewoon 2 kabels inpluggen, en iBook & TV herstarten)…

Maar nu wil het niet meer werken, ik ben bang dat door al die OS X updates misschien de beeldscherminstellingen zijn veranderd… Ik krijg gewoon geen beeld van de iBook meer op de televisie. Weet iemand wat ik moet doen..?

Bijdrager
    macpro

Lekker flauw, maar controleer even of alle kabels goed zitten en de TV wel op het juiste kanaal staat.

Onder Systeemvoorkeuren > Beeldschermen zul je voor de rest alles moeten vinden wat je nodig hebt.
    Begin eens met de knop “Detecteer beeldschermen”.
    Daarna wat met resoluties gaan rommelen. Waarbij je moet proberen met 800 x 600 of bij voorkeur de TV resoluties indien die getoond worden (720 x 576 als ik me niet vergis).

Bijdrager
    TurkishDelight

alles gecheckt, maar het lukt maar niet meer.
    weet je misschien welk beeldschermprofiel ik moet kiezen?
    als ik op detecteer beeldschermen klik, gebeurt er niets.

Inactief
    Anoniem

Misschien dat er een knik in het kabeltje zit?

Bijdrager
    flexxx

Ik heb dit ook gehad: stand beeldschermprofiel op SECAM i.p.v PAL. Probeer maar …

Bijdrager
    TurkishDelight
    ”flexxx”

Ik heb dit ook gehad: stand beeldschermprofiel op SECAM i.p.v PAL. Probeer maar …

bij mij staan SECAM en PAL bij elkaar vermeld:
    SECAM/PAL

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.