7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Moderator
    Night

Dringend en serieus: StartersDisk alternatief

Om EAN codes aan te maken (dus niet de plaatjes van de barcode, maar voor het aanmaken van de opeenvolgende nummering, incl. controlenummer, bijbehorende artikelnamen etc.) gebruiken wij op de PC het programma StartersDisk van EAN Nederland. Echter, door omstandigheden is een PC niet meer mogelijk en zoek ik een alternatief voor de Mac. We hebben al geprobeert het programma te laten draaien onder VirtualPC, maar deze geeft een fraaie ‘FOUT IN TOEPASSING’ melding, dus die optie behoort ook niet tot de mogelijkheden.

Heeft iemand een suggestie?

PS

Misschien dat er gezocht moet worden naar plugins voor bv Excel for Mac of FilemakerPro. Deze programma’s zijn aanwezige en die optie behoort dus ook tot mogelijkheden.

Het liefst echter een simpel, stand-alone programma.

Bijdrager
    renzebrems

Al geprobeerd om het in Parallels te draaien?

Bijdrager
    KingAchille

Corss over For Mac…
    Mvg,

Bijdrager
    KarelWillem

Bedoeld wordt ‘CrossOver’ denk ik?

http://www.codeweavers.com/products/cxmac/

Bijdrager
    Dorkiban

Hij probeerde het te draaien in Virual PC, ik leidt daar uit af dat hij een G4/G5 heeft. De oplossingen die de rest hier aandraagt werkt niet op deze macs…..

Moderator
    Night

Inderdaad… Heb een lel van een G5 staan (ook qua geheugen), moet de eerste Intel nog zien die daar tegenop kan:P

Bijdrager
    Barabas2005

Hier zijn er een aantal te vinden. Ik weet echter niet of er wat bij zit voor jou :? .

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.