11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    laurabaakman

driedubbel mp3-speler probleem

– De computer herkent hem niet meer (nadat hij een tijdje los in m’n rugzak gezeten heeft)
    – De taal is veranderd in chinees/japans ik heb hem een keer teruggezet gekregen, toen ik hem weer opstarte stond hij weer op chinees/japans.
    – Er staat helemaal niets meer op terwijl ik heel zeker weet dat er wel muziek op heeft gestaan.

Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Bijdrager
    Esquare

Welke mp3-speler? Welke computer?

Bijdrager
    DK master

Als je hem wél ziet in Schijfhulpprogramma, moet je um eens proberen te wissen:)
    Dat kan wel eens werken (werkte bij mij nadat ie het niet meer deed)

Bijdrager
    demandiebakt

iets meer info graag
    werk je met een mac of win
    is het een ipod of andere makelij?
    taal die niet goed staat ingesteld bij iedere herstart kan liggen aan defecte batterij.

Bijdrager
    laurabaakman

Ik heb een eMac het is een mp3-speler van de Blokker het merk is Xiron.

Ik zie hem wel in het schijfhulpprogramma, welke volumestructuur kan ik het beste instellen.

Ben er vandaag mee terug geweest zeiden dat ik hem handmatig op chinees had gezet en kon m’n geld niet terug krijgen omdat ik hem al eens geruild had???:cry: Dat wil ik wel het liefste zodat ik een strartkapitaal heb voor een shuffle (1 gig).

Bijdrager
    Victor88

Als het een baterij heeft zou ik eens een nieuwe proberen.

Bijdrager
    laurabaakman

Heb ik gedaan, geen effect :cry:

Bijdrager
    Steff

Ik zie hem wel in het schijfhulpprogramma, welke volumestructuur kan ik het beste instellen.

Zou ik niet doen. Bij sommige MP3 spelers wis je dan ook de Firmware van het apparaat.
    En dan zal die het nooit meer doen. Is er geen kans om hem te resetten via de handleiding?

In ieder geval (nog) niet formatteren.

Bijdrager
    silees

Weet iemand waar je firmware voor een mp3-speler vandaan kan halen?
    Ik heb mijn tomtec-stick allang geleden geformateerd via de disk-utilitie.
    Ik kan er inderdaad geen mp3’s meer mee afspelen, maar als usb-stick doet ‘ie het prima.
    Ik kan me herinneren dat er een gelocked bestandje opstond met settings.
    Als ik die ergens vandaan kan halen en er weer op zet, is het volgens mij weer een mp3-speler.
    Toch?

Ideeen?

Bijdrager
    ewoutlio

Die van mijn zus ging drie weken geleden in een wame auto in Sicilië ook opeens (ergens tussen Palermo en Corleone) dood; je hoeft niets te proberen schat ik; die is stuk! niet:cry: !

Bijdrager
    silees

Ik zoek dus eigenlijk iemand die wel de mp3speler heeft, die nog niet stuk is, en het bestand aan mij wil sturen waarover ik het heb.
    Als dat erop staat en hij doet het niet ben ik bereid om de handdoek in de ring te gooien en op te geven maar tot die tijd geloof ik er heilig in dat ie het gewoon weer kan gaan doen.
    Ik ga er niet om huilen als het niet zo is, maar ik hou nou eenmaal niet van opgeven.
    dus als iemand dat bestandje heeft…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.