4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Pasav

Dreamweaver Templates naar Golive

Ben ik weer …:-)

Een ontwerpster heeft voor ons een website gemaakt, deze is geheel gebouwd in dreamweaver op een peecee , nou wil ik Golive gaan gebruiken maar hoe kan ik die templates overnemen ???

En hebben jullie misschine nog andere tips om de overgang van dreamweaver naar Golive 7 soepel te laten verlopen, het is de bedoeling dat we zelf de website gaan bijhouden …

dank bij voorbaat …..:-)

Bijdrager
    Webbiker

Volgens mij probeer je nu appels te kweken door een perenboom te planten…:lol:

Ik heb al een tijd geen ervaring meer met GoLive (mijn laatste versie was 4, daarna overgestapt naar DreamWeaver 3), maar ik zou het in DreamWeaver gaan bijhouden. Zeker als de site gebruik maakt van specifieke DreamWeaver dingen zoals Templates en Behaviours.

Als het gaat om redactioneel onderhoud, zou ik ff kijken naar Contribute van Macromedia. Dit programma is speciaal gemaakt voor redaktioneel onderhoud aan sites die met DreamWeaver zijn gemaakt.

Bijdrager
    Pasav
    ”Sybke”

Volgens mij probeer je nu appels te kweken door een perenboom te planten…:lol:

Ik heb al een tijd geen ervaring meer met GoLive (mijn laatste versie was 4, daarna overgestapt naar DreamWeaver 3), maar ik zou het in DreamWeaver gaan bijhouden. Zeker als de site gebruik maakt van specifieke DreamWeaver dingen zoals Templates en Behaviours.

Als het gaat om redactioneel onderhoud, zou ik ff kijken naar Contribute van Macromedia. Dit programma is speciaal gemaakt voor redaktioneel onderhoud aan sites die met DreamWeaver zijn gemaakt.

Maar we hebben Golive , waarom ook nog dreamweaver aanschaffen .. ik blijf DW onoverzichtelijk vinden ….

Bijdrager
    Hans Rein

kijk eens op http://www.golivein24.com dit is echt een site die mij al een heel eind op weg heeft geholpen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.