7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    monsterke

Dreamweaver MX te lange bestandsnaam ?

Ik kan bij het binnenhalen van mijn website van de FTP naar mijn local folder een paar bestanden niet binnenhalen

FTP error cannot Get file… file or path could not be created because it is too long

?

het is inderdaad een lange naam … iets in de richting van

intro_page2_images_current_macosx_panther.htm

ik geef dit uiteraard maar bij wijze van voorbeeld

WTF

site onder windows gemaakt en die had daar geen probleem mee

:?

Bijdrager
    hansenonline

iets minder enters gebruiken verbeterd de lees kwaliteit van je vraag behoorlijk.
    kan je niet de pagina met view source bekijken en dat kopieren en op je localsite plakken in een bestand met een kortere naam en dit in dreamweaver aanpassen aan de rest van je site?

daan.

Bijdrager
    monsterke

met andere ftp tools zoals Cuteftp werkt hjet dus wel … enkel met de interface van dreamweaver zelf om GET te doen lukt het niet… is zeer vervelend als je die files net een update gegeven hebt en je wil zeker zijn dat de remote met de local copy volledig gesynchroniseerd wordt…

ENTER

ENTER

ENTER

sorry :P

ps: verbeterd moet zijn verbetert (in jouw bericht)

Bijdrager
    Macosx

Zit je op een Linux server ?

:finderoud:

Bijdrager
    hansenonline

ik gebruik de ftp functie in dreamweaver niet vroeger altijd ruzie mee gehad, met een losse ftp client vind ik het prettiger werken.

daan.

Bijdrager
    monsterke

andere ftp tools hebben er inderdaad gene probeem mee …

het is echt binnen DW dat je zelf bijvoorbeeld een bestandsnaam industrie_inhoud_pagina_fotos.htm niet eens kan opslaan !!

raar dat hij dat limiteert …

Bijdrager
    bosmac

.. maar in 2006 nog steeds geen oplossing van binnenuit dreamweaver? ik loop er nog steeds tegenaan namelijk… gelukkig 2007 happy new year

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.