4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    barts

Dreamweaver 3.0 (Classic) pagina openen in Safari/Mozilla

Omdat ik maar af en toe een website bouw werk ik nog met DW 3.0 onder Classic. Nu wil ik graag tijdens het werken het resultaat bekijken in een browser. Ik krijg dan in de “Preview in browser” alleen OS9-browsers te zien en geen OSX-browsers. De OSX-browsers zijn vaak paketten. Is er een mogelijkheid om die toch tevoorschijn te toveren in Dreamweaver?

Bijdrager
    dasuperman

Makkie!

Maak een alias van je index.html pagina op je buroblad of ergens anders en pleur die alias gewoon op safari of andere browser in.de dock.
    Als je veranderingen die je maakt in dreamweaver wilt zien druk je gewoon op refresh.
    Je kunt ook een bookmark maken in safari en die steeds aanklikken.

Bijdrager
    dasuperman

er zit overigens een foutje in je website in safari: rechtsonder laat tie een raar scrollbarretje zien: vergeten scrollbars= no aante vinken?

Bijdrager
    barts
    ”dasuperman”

Makkie!

Maak een alias van je index.html pagina op je buroblad of ergens anders en pleur die alias gewoon op safari of andere browser in.de dock.
    Als je veranderingen die je maakt in dreamweaver wilt zien druk je gewoon op refresh.
    Je kunt ook een bookmark maken in safari en die steeds aanklikken.

Zo doe ik het nu ook, maar onder classic kon je gewoon op F12 drukken en dan werd de ververste pagina automatisch naar de browser gestuurd, die dan automatisch tevoorschijn kwam. Dat was dus maar één handeling, ipv bewaren, safari naar voren halen en refreshen (3 handelingen).

Ik zal eens kijken naar m’n website. Bedankt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.