6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    bakkernils

Drag and Drop zorgt voor crash.

Hallo,

Sinds kort kamp ik met een probleem waarbij ik na een bepaalde tijd de drag and drop functie niet meer kan gebruiken in bepaalde programma’s. Zo crasht elk programma van Adobe wanneer ik ook maar iets drag and drop. Een ander programma geeft aan Drag and Drop niet ingesteld is.

Dit probleem doet zich na zo’n 30 – 45 minuten na reboot voor. En ik vermoed dat dit komt door de installatie van Parallels, aangezien het probleem zich na deze installatie voordoet. Ik moet dus elke keer het hele systeem rebooten om weer normaal gebruikt te kunnen maken van veel programma’s.

Wel kan ik in de Finder, browsers en mijn e-mail client gewoon drag and drop gebruiken.

Kent iemand dit probleem of weet hier een mogelijke oplossing voor?

Dit probleem doet zich voor op een:

Macbook Pro 13″ Retina. Mid 2014
    2,6 GHz i5
    8GB Ram
    Intel Iris 1536 MB

Ik dank u hartelijk!

Groet,
    Nils

Sleutelbeheerder
    Night

Welk OS?

Bijdrager
    bakkernils

Yosemite.

Bijdrager
    bakkernils

Op andere fora las ik dat dit probleem zich bij meerdere mensen voordoet. In vele gevallen werkt het om in slaapstand te gaan en daarna weer in te loggen. Bij mij geeft dit ook geen uitkomst. Iemand die nog een oplossing heeft?

Sleutelbeheerder
    Night

Wat zijn de versies van de Adobe programma’s en van Parallels?

Ik heb dit probleem nog niet kunnen dupliceren (heb ook CS6 suite en Parallels geïnstalleerd staan)

Bijdrager
    bakkernils

Parallels Desktop versie 10 en de Adobe Master Collection C6. Parallels ondertussen al verwijderd. Mocht ook niet baten. In Unity3D geeft de console ‘No Drag&Drop has been setup.’

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.