7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Jorte

[Opgelost] Draaiend bolletje Iphone

Op het openingsscherm van mijn Iphone 6s draait voortdurend een bolletje (draaiende streepjes) naast het teken voor de signaalsterkte wifi (of buiten is het een 4g teken).

Dat betekent netwerkactiviteit lijkt mij, maar ik snap niet zo goed wat het dan kan zijn en of het normaal is.

Vast dank voor moeite.

• Dit onderwerp is gewijzigd 5 maanden, 3 weken geleden door  Night. Reden: Topic opgelost

Moderator
    Night

Het draaiende bolletje naast het Wifi en/of 4G symbooltje duidt erop dat er op dat moment netwerk(data)verkeer plaatsvindt. Bijvoorbeeld het (in de achtergrond) verversen van Facebook of het updaten van een app. Het heeft verder niets te maken met het type netwerk (dus 4G of Wifi). Het is dus normaal, alleen kan je er niet aan zien welke app (of iOS zelf) op dat data verzend of binnenhaalt.

Bijdrager
    Jorte

Dank.

Ik heb -tijdelijk- “ververs op achtergrond” uitgezet, maar dat lijkt niet te helpen.

Mijn Ipads hebben het niet, vandaar mijn nieuwsgierigheid.

Moderator
    Night

Dat heeft ook maar ten dele met je “probleem” te maken. Pas als je zowel WiFi als Cellular data uitzet, zal er geen data meer geladen of verstuurd worden. Verder draaien op je iPhone waarschijnlijk niet dezelfde apps als op je iPad(s).

Bijdrager
    Jorte

Dank voor je info.

Ik maakte me geen zorgen (dus niet echt probleem), maar was gewoon nieuwsgierig:-)

Bijdrager
    Jorte

Is in ieder geval gestopt na installatie 11.3, is toch rustiger:-)

Moderator
    Night

Mooi:-)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.