7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    .Robin

Draadloze verbinding ”weg”. Help!? (OPGELOST!!)

Ik zit met een probleem. Ik kom net thuis klap m’n Mac open en krijg geen verbinding meer met mijn draadloze netwerk. Er is niks aan de instellingen veranderd voor zover ik weet. Mijn vader kan wel met z’n Windows bak het netwerk op. Weet iemand hoe dit zit?

Ik krijg steeds de melding ”Network Timeout”

Het probleem is opgelost. Heb het wachtwoord gewijzigd. Toen werkte die wel opeens…

Bijdrager
    St. Mobbs

Niet iets op één op andere manier aan de DNS-settings wat veranderd? Of dat de gegevens toch iets zijn veranderd. Ik zou zeggen: loop alles even na. Want ook bij een Mac kan er heel soms iets verkeerd gaan.

Bijdrager
    .Robin

Niks binnen de routerconfiguratie is veranderd. En met m’n Mac heb ik ook niet zitten klooien…

Bijdrager
    Pieterr

Heb je al een keer je AirPort uit- en weer aangezet? (Klikken op het “5 golfjes icoon” rechtsboven)

Bijdrager
    St. Mobbs

Ik bedoel dat al heb je zelf niks veranderd in je instellingen, er toch door een soort ‘storing’ iets in de instellingen van je mac verandert kan zijn. Daarom kun je voor de zekerheid toch wel alles even nalopen.

Bijdrager
    Hansi2124

Staat je voorkeuren netwerk goed aangegeven? Kijk ook eens bij de stickys…

Bijdrager
    .Robin
    ”Pieterr”

Heb je al een keer je AirPort uit- en weer aangezet? (Klikken op het “5 golfjes icoon” rechtsboven)

Al zo’n 10 keer, 2 keer reboot, netwerk al uit m’n lijst verwijderd. Maar ik krijg melding dat het wachtwoord ook fout is. Terwijl die NIET gewijzigd is.

@S. Mobs: Instellingen nagelopen, niks veranderd… iPod Touch krijgt ook nog verbinding met het netwerk…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.