7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Hessel89

draadloze USB hub?

Ik ben opzoek naar een goede draadloze USB hub die naadloos met Mac OSX werkt. het moet via Bluetooth of Wifi werken en het liefst zonder USB dongle!

bestaat er zoiets?

Ik weet dat apple airport heeft maar ik wil er onder andere ook een externe geluidskaart (native instruments kontrol 1) op aansluiten en ik weet dat airport dat niet ondersteund.

Bijdrager
    KarelWillem

Er is altijd een vertraging als je iets draadloos gaat versturen.

Of dat nu via USB, WiFi, Bluetooth, of wat dan ook is.

Voor een printer of het versturen van muziek is dat niet zo’n probleem.

Maar als je dus op een dergelijke manier een geluidskaart zou (kunnen) aansturen, dan gaat dat niet echt lekker werken.

Mooi bedacht, maar nog even niet realiseerbaar.

Bijdrager
    IBram15

Er bestaan wel een paar dingen.
    Zoek maar op Google: “bluetooth USB Hub” maar zoals KarelWillem hierbover al zegt zit er een vertraging in, en is het niet ideaal. Goedkoop is het ook niet!

Bijdrager
    madcat

Wat je ook kan doen is de airport express aansluiten via de optische verbinding, dan heb je daarna het digitale signaal waar je alles mee kan doen.

Bijdrager
    Oppie

Draadloos USB?
    Bestaat niet!
    Wel draadloos via BT, WiFi, 3G en zo.

Geblokkeerd
    Anoniem
    madcat op 15 juni 2011

Wat je ook kan doen is de airport express aansluiten via de optische verbinding, dan heb je daarna het digitale signaal waar je alles mee kan doen.

Maar de TS heeft het over een geluidskaart die je via USB aansluit… dat is heel wat anders. En inderdaad, zoals anderen hebben aangegeven is dat iets wat realtime moet werken… vergeet’t maar dat dit draadloos lekker werkt.

Bijdrager
    Nikita

Kan het absoluut niet bedraad? Met iets als een geluidskaart zou ik het niet eens proberen; er zal genoeg vertraging in het signaal zitten (als je het al werkend krijgt) dat je je de haren uit je kop trekt van de ergernis…

De USB poort op een Airport basestation is bij mijn weten alleen voor printers en / of hardeschijven (en met reden, namelijk dat het niet zo’n punt is als het een paar seconden duurt voordat de opdracht – het signaal – is aangekomen).

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.