6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    carrera

draadloze prblemen na OS software upgrade

kan er iemand mij helpen, Na instaleren OS10,4,8 problemen met vinden draadloos netwerk en internet werkt zeer traag.
    mijn imac bij het opstarten zegt steeds dat mijn draadloos netwerk moet bevestigt worden, door de toets ja in te drukken, en dan werkt alles prima. Vooraleer die software update te doen, werkte alles automatisch en kwam mijn Imac direct steeds op zijn draadloos netwerk. Hij is uitsluitend draadloos verbonden. Vroeger werkte alles perfect en snel – ik had nooit geen problemen daarmee.
    Hoe en wat moet ik het doen om het terug inorde te krijgen

Bijdrager
    JLD

Ik heb hetzelfde probleem met mijn iMac, iemand een oplossing?
    Traag en geen automatische verbinding sinds die update :(

Bijdrager
    Gijs Raggers

De widget Airport Radar doet erg vervelend. Daarnaast moet je even je favoriete netwerken bij de Systeemvoorkeuren wissen en op nieuw selecteren.

Bijdrager
    Esquare
    Bijdrager
    Chester2
    Bijdrager
    Peppie

Beste maccers,

Ook heb hetzelfde probleem met mijn Imac g4 met airport extreme, de oplossing die geboden wordt helpt bij mij niet. Trouwens mijn Imac komt ook niet voor in de lijst van systemen waar het probleem zich voor kan doen. (http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=1196001#1196001)

Bij netwerkdiagnose geeft hij aan dat airport. airportinstellingen, netwerkinstellingen, internetservice provider goed zijn, maar bij internet en server geeft hij aan dat het niet goed zit. rare zaak.
    Na een herstart gaat het tot sluimeren weer goed.

iemand andere suggesties !!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.