7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    dnhems

Draadloze microfoon op camera.

Naast een geluidskaart (dat probleem is verholpen) ben ik ook op zoek naar een draadloze microfoon om op mijn camera aan te sluiten.
    ik zat zelf te kijken naar de Freeport van Sennheiser…maar als jullie andere ideeen hebben hoor ik het graag, ook twijfel ik of die ontvanger aan te sluiten is op een camera.
    de camera heeft uiteraard 2 XLR inputs, waarvan er 1 al in gebruik is door de mic op de camera zelf…ook phantom power is aanwezig.

ben benieuwd.

Bijdrager
    mikelinden

senheiser werkt altijd goed, nooit problemen mee gehad en die kan je naar mijn idee gewoon aansluiten, heeft alleen een line-in ingang nodig.

Bijdrager
    dnhems

ja line in, dat is dus geen xlr, ik heb die ingang op de camera…dus hoe krijgt de ontvanger dan stroom als we op locatie zijn…dat is een beetje het probleem.

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”dnhems”

ja line in, dat is dus geen xlr, ik heb die ingang op de camera…dus hoe krijgt de ontvanger dan stroom als we op locatie zijn…dat is een beetje het probleem.

Zijn wel omvormertjes voor… Moet je even voor googlen!

Bijdrager
    dnhems

ik bedoel dat de receiver die bij de Freeport zit, netspanning nodig heeft. en op locatie heb ik niet.

Bijdrager
    Realmusic

Er zijn ook wel portable receivers hoor, die kun je ook huren. Bijvoorbeeld bij diverse ENG bedrijven.
    Je kunt ze ook kopen. Die werken gewoon op 9v of fantoom. Sennheiser heeft ze, sony heeft ze en ik geloof zelfs dat DAP dat heeft…

Bijdrager
    mark-a-mac

Sennheiser EK 3041-U?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.