6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Laurens240484

Draadloze en bedrade koptelefoon op MacBook Air

Over een paar weken gaan we op vakantie, en niks makkelijker dan m’n MacBook Air meenemen in het vliegtuig vol met al mijn series.
    Nu ben ik al een tijdje aan het proberen om 2 koptelefoons aan te sluiten zodat mijn vriendin en ik samen kunnen luisten, 1Bose QC15 (bedraad) en een Bose QC35 (Bluetooth). Alleen zodra ik de QC15 aansluiten op mijn MBA geeft hij geen geluid meer door via het Bluetooth signaal.

Heeft iemand hier een oplossing voor, hoe ik 2 audiosignalen kan behouden?

Hoor het graag!

Gr Laurens

Bijdrager
    MacModus

Kijk even bij hulpprogramma’s / audio/midi configuratie

En probeer zelf een samengesteld apparaat te maken ( door middel van op het + te drukken)
    Daar zal je wat moeten uitproberen. Het is mij wel geluk om dit te doen via de iMac, vaste en wifi/etc. gelijktijdig te doen
    zit wel een nadeel aan. Geluid van beide is heel moeilijk synchroon te krijgen. Dat is ook de reden dat ik het niet meer gebruik.

Bijdrager
    pruus

Bij action in het wit verkrijgbaar voor € 1,29. En na de vakantie knikker je hem weg.

Bijdrager
    Hansi2124

Want?
    Dan doet hij het niet meer?:-?

Bijdrager
    Laurens240484

Excuses, late reactie. Ik wil dus graag een koptelefoon via bluetooth aansluiten tegelijkertijd met een bedrade koptelefoon. Dus 1 signaal, maar dan zowel via bluetooth als ook via de hoofdtelefoon uitgang. Het probleem is dat zodra ik de bedrade koptelefoon inplug, het bluetooth signaal stopt. Kan ik dit op een manier ondervangen dat beide signalen actief blijven?

Hoor het graag!

Gr Laurens

Bijdrager
    bcgraaf
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.