21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    photographyfreak

Draadloze design muis

Dag

ik ben opzoek naar een draadloze muis die zonder een extra USB te gebruiken op een mac kan aangesloten worden.
    Het liefst wil ik een goed uitziende muis, maar die van Apple zelf is nogal duur…

Alvast bedankt

Geblokkeerd
    Anoniem

geen van alle is strakker dan die van Apple.
    logitech komt wel in de beurt..

Bijdrager
    Matanza

design en goedkoop goed nu eenmaal niet samen. Neem maar gewoon de Magic mouse… Is gewoon een schitterend ding !

Mvg,

Bijdrager
    Lauwrence

Ongelooflijk hoe de Magic Mouse hier nu naar voren wordt geforceerd als DE draadloze muis. Persoonlijk vind ik het een onding, te klein voor een natuurlijke houding van de hand, te pretentieus want het multitouch oppervlak is gewoon te klein om praktisch te zijn. Kortom, een dure muis met weinig nut.

Als betaalbaar alternatief zou ik de Logitech MX Revolution willen aanraden, als absolute winnaar de Razer Mamba.

Tenslotte blijft een muis een heel persoonlijk iets, probeer allen uit…

Bijdrager
    Matanza
    Lauwrence op 19 augustus 2011

Ongelooflijk hoe de Magic Mouse hier nu naar voren wordt geforceerd als DE draadloze muis. Persoonlijk vind ik het een onding, te klein voor een natuurlijke houding van de hand, te pretentieus want het multitouch oppervlak is gewoon te klein om praktisch te zijn. Kortom, een dure muis met weinig nut.

Als betaalbaar alternatief zou ik de Logitech MX Revolution willen aanraden, als absolute winnaar de Razer Mamba.

Tenslotte blijft een muis een heel persoonlijk iets, probeer allen uit…

Je hebt duidelijk de titel van dit topic niet gelezen. Het gaat hierover een design muis, de muis die jij voorstelde is dat duidelijk niet. De eventuele betere functionaliteit e.d. daargelaten.

Ik stel direct de magic mouse voor omdat ik hier zelf super tevreden van ben. Ik gebruik ze dag in dag uit. Heb nooit pijn in de pols. Touchpad op de muis werkt goed. Tja, ik ben gewoon een tevreden magic mouse gebruiker…

Mvg,

Bijdrager
    Matanza

PS: Ik gebruik ook zeer graag de Logitech Nano VX. Klein handig ding. Ligt ook goed in de pols. Maar de helft van de knoppen werkt wel niet ….

Mvg,

Bijdrager
    robert1970

Op het werk gebruik ik ook de magic mouse. Het scrolloppervlak is bij grafische programma’s (Adobe InDesign, Adobe Photoshop en Adobe Illustrator) niet altijd even fijn en heb je vaak een onbedoelde scroll gemaakt wat weer heel erg irritant is bij nauwkeurige selecties of het positioneren van frames.
    ’t Is maar net wat je gewent bent en wat je mooi vindt.

Bijdrager
    1984
    TS

Het liefst wil ik een goed uitziende muis, maar die van Apple zelf is nogal duur…

Tja echt duur is hij niet

Logitech V470 Wireless muis € 39,95 incl. btw

Bijdrager
    Nickalicious

Magic Mouse, duidelijk!

Bijdrager
    Matthijn

Die Logitech V470 wil je niet, heb hem ook gehad en hij lagged aan alle kanten. Heb nu een Razer Orochi als BT muis (voor gamen) en een Magic Trackpad voor alledaags OSX gebruik.

Bijdrager
    Lauwrence
    Matanza op 19 augustus 2011

Je hebt duidelijk de titel van dit topic niet gelezen. Het gaat hierover een design muis, de muis die jij voorstelde is dat duidelijk niet. De eventuele betere functionaliteit e.d. daargelaten.

Ik stel direct de magic mouse voor omdat ik hier zelf super tevreden van ben. Ik gebruik ze dag in dag uit. Heb nooit pijn in de pols. Touchpad op de muis werkt goed. Tja, ik ben gewoon een tevreden magic mouse gebruiker…

Mvg,

Dat is dan heel fijn voor jou kerel, maar weinig relevant (je had het over lezen?).

De TS vroeg naar een muis die er goed uitziet, naast praktisch gebruik mag ik aannemen en juist in dat laatste faalt de MM imho, dat probeerde ik dan ook duidelijk te maken. De door mij aangehaalde Mamba mag zeker als een goed uitziende muis genoemd worden, naast erg fijn in het gebruik. Dat is dus geen feit, zoals jij stelt dat deze muis bovengenoemde juist niet IS, maar mijn MENING.

Volgende keer zelf even lezen eer een ander aan te vallen, of liever, zeg gewoon niks, m’kay?

Ontopic: die V470 ziet er netjes uit voor een leuke prijs. De lagging die Matthijn noemt lijkt mij wat overdreven en zal meer te maken hebben met instellingen, evt. driver of batterijen. Plus dat lagging pas relevant is met gaming.

Bijdrager
    Mac058

OT: Is dit niks voor je dan?

:crazy:

Bijdrager
    stavos
    Matthijn op 20 augustus 2011

Die Logitech V470 wil je niet, heb hem ook gehad en hij lagged aan alle kanten. Heb nu een Razer Orochi als BT muis (voor gamen) en een Magic Trackpad voor alledaags OSX gebruik.

Ik heb de muis ook liggen en moet zeggen dat het een heel fijn muisje is. Met de nadruk op muisje, want heel groot is het dingetje niet (wel ideaal voor onderweg).
    Ik heb de muis bij mijn MacBook gebruikt voordat ik de Magic Mouse kocht, met als belangrijkste reden dat het een draadloze muis is die op Bluetooth werkt en dus geen extra connector nodig heeft (heb maar 2 USB poorten op mijn Mac die ik niet wil opofferen voor een muis). Nu met de Magic Mouse in huis, ligt het Logitech muisje op mijn werk bij de PC.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    Mac058 op 20 augustus 2011

Dat is wel een hele goede muis — verouderd, ja, maar ik blijf erbij dat een Serial Mouse 2.0A het beste Microsoft-product is dat ik ooit gebruikt heb.

Bijdrager
    stavos

Het beste product? Of het minst slechte? :sarcastic:

Bijdrager
    G-Force

Wireless Mighty Mouse ergens zien te scoren voor weinig.;)

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Nee, in dit geval zou ik het hebben over “beste” — waarbij ik het altijd wel ironisch gevonden heb dat de beste producten van Microsoft, hardware lijken te zijn …

Bijdrager
    Mac058
    Jakko op 20 augustus 2011

Dat is wel een hele goede muis — verouderd, ja, maar ik blijf erbij dat een Serial Mouse 2.0A het beste Microsoft-product is dat ik ooit gebruikt heb.

Dan adviseer ik deze er ook nog bij, ziende als totaal paket Microsoft hardware.
    Exclusief Bill Gates designer keyboard, vrij moeilijk te krijgen.

Bijdrager
    1984

:crazy:Waarom niet…Apple is ook van het originele principe afgestapt

Bijdrager
    Mac058
    1984 op 21 augustus 2011

:crazy:Waarom niet…Apple is ook van het originele principe afgestapt

Wat een wereld van verschil….

Bijdrager
    1984
    Mac058 op 21 augustus 2011

Wat een wereld van verschil….

Yep….

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.