One More Thing » Community » Forum » Mac Hardware » Randapparatuur » Draadloze "Apple"-muis € 4.99??

Draadloze "Apple"-muis € 4.99??

Profielfoto van sedikit

sedikit op 17 juli 2017 #

Ik kom dit tegen hier:
https://goo.gl/2Aa3Zx
Ik vraag me af of iemand ervaring heeft, en hoe die dan is. Deze draadloze muis die wel erg veel lijkt op de Magic Mouse van Apple:

€ 4.99 en nog gratis verzenden ook!

Profielfoto van geefi868

geefi868 op 17 juli 2017 #

Het is een gewone universele muis zoals je die ook bij de Action of wat dan ook kunt kopen.
Hij heeft alleen het uiterlijk van een Apple muis.

Profielfoto van Mac Daddy

Mac Daddy [moderator] op 17 juli 2017 #

Ik ken hem niet, maar een muis voor 4,99 (of voor 16,99, als ie dat werkelijk heeft gekost) zou ik niet teveel van verwachten.
Ik denk dat je er prima mee kan scrollen en klikken, maar de vraag is hoe goed de draadloze verbinding en de optische sensor zullen zijn.
Even snel gekeken, maar de goedkoopste draadloze muis van Logitech is 19.99. (Volgens hun eigen site, zal elders wellicht goedkoper zijn) Ik denk dat je met zo’n muisje meer plezier hebt.

Profielfoto van wouter57

wouter57 op 17 juli 2017 #

https://www.scamadviser.com/check-website/dennisdeal.com

Profielfoto van GoeieDag

GoeieDag op 17 juli 2017 #

sedikit op 17 juli 2017

Deze draadloze muis die wel erg veel lijkt op de Magic Mouse van Apple.

Het magic van de Apple’s Magic Muis schuilt er nu juist in dat het ding geen zichtbare knoppen en scroll wheel heeft, maar een Multi-Touch-oppervlak.
Deze muis lijkt dus hoogstens door de vorm een beetje op z’n Apple counterpart.

Profielfoto van sedikit

wouter57,
jouw link (scamadviser) is niet helemaal juist. De site is in Nederland gesitueerd. Ik heb al eens iets op die site gekocht, e-mail contact gehad (met de Nederlandse eigenaar). Maar waarin je wel gelijk hebt is, dat deze site wel soms doorverkoopt via  Alibaba . En ik weet niet of die nou in Hongkong zit. Zou kunnen.

Edit: je hebt toch gelijk. Dan is het een dependance o.i.d. De contacten (zoals e-mail) zijn in het Nederlands.

Profielfoto van KarelWillem

KarelWillem op 17 juli 2017 #

Mac op 17 juli 2017

Ik ken hem niet, maar een muis voor 4,99 (of voor 16,99, als ie dat werkelijk heeft gekost) zou ik niet teveel van verwachten….

.
Ik zou er ook niet teveel van verwachten, maar wat betreft draadloze betrouwbaarheid heb ik nog nooit een goedkope muis gehad die niet deed wat hij beloofde. Ofwel: gewoon draadloos het werk doen.

Profielfoto van Milez

Milez op 17 juli 2017 #

De officiële Apple-muis is al een ergonomische ramp, wat kun je dan van zo’n goedkope kopie verwachten?

Verder heeft KarelWillem gelijk: alle belachelijk goedkope muizen die ik ooit in mijn handen heb gehad, draadloos of niet, deden het gewoon prima. Wat niet betekent dat je hand niet na vijf minuten in een vreemde kramp kan schieten.

Profielfoto van Mac Daddy

Mac Daddy [moderator] op 17 juli 2017 #

@milez: Ik geef je helemaal gelijk wat betreft ergonomie, maar sommige mensen prefereren zo’n platte muis. Je hebt mensen die de hele palm erop leggen, maar ook mensen die hem in een klauw houding hanteren. Voor die laatste groep is de hoogte van een muis al minder belangrijk.

Profielfoto van Vilscon

Vilscon op 17 juli 2017 #

Trackpad all the way! =)

Profielfoto van SvS

SvS op 17 juli 2017 #

De officiële Apple-muis is al een ergonomische ramp

O? Ik werk er hele dagen mee, dus hier oneens met je. Het is natuurlijk uiterst persoonlijk. Dus niet: “het IS een ergonomische ramp”, maar beter schrijven: “IK VIND het een ergonomische ramp”

On topic: €5 -> prr, cheap, je kunt het proberen, maar verwacht er niet veel van. Het zal wel geen Apple-kwaliteit zijn.:)

Profielfoto van sedikit

GoeieDag op 17 juli 2017
sedikit op 17 juli 2017

Deze draadloze muis die wel erg veel lijkt op de Magic Mouse van Apple.

Het magic van de Apple’s Magic Muis schuilt er nu juist in dat het ding geen zichtbare knoppen en scroll wheel heeft, maar een Multi-Touch-oppervlak.
Deze muis lijkt dus hoogstens door de vorm een beetje op z’n Apple counterpart.

GoeieDag, je hebt (weer  :)   ) gelijk. Ik zag de scroll-wheel over het hoofd. En ook, als je goed kijkt, de spleet in het midden in de lengte-richting. Maar verder, “Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen”, lijkt de vorm op de Apple…eh…disign… Magic Mouse!

Profielfoto van Koekenbakker

Koekenbakker op 17 juli 2017 #

China.

Profielfoto van KarelWillem

KarelWillem op 17 juli 2017 #

SvS op 17 juli 2017

De officiële Apple-muis is al een ergonomische ramp

.
O? Ik werk er hele dagen mee, dus hier oneens met je. Het is natuurlijk uiterst persoonlijk…

Beste muis ooit. Ik heb wat alternatieven geprobeerd, maar was weer heel snel terug bij de Magic Mouse.

Profielfoto van Dick de Roos

Dick de Roos op 17 juli 2017 #

KW: +1:nerd:

Over dit topic

Gestart op 17 juli 2017 door sedikit

Laatste reactie door Dick de Roos

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?