10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    criccric

draadloos toetsenbord wordt niet gevonden

Ik start de computer op en kan niet verder…. er staat een venster waarop vermeld wordt dat er geen toetsenbord aangesloten is terwijl het toch wel het gaval is. De batterijen zijn nieuw. Dus ik weet niet meer wat te doen.
    het gaat om een iMac 21,5′ 2.5 ghz i5 QC 2011

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Heb je het toetsenbord al uitgezet en weer aan? Of geprobeerd op het Bluetooth-icoontje rechts in de menubalk te klikken, in het menu ervan naar het toetsenbord te gaan en te klikken op “Verbind”?

Bijdrager
    criccric

hoe zet ik het toetsenbord uit en weer aan? het is de eerste keer dat ik een draadloos toetsenbord heb… ik heb wel in de systeemvoorkeuren bij “bluetooth” ingeschakeld aanhevinkt maat bij toetsenbord blijft het rood en staat er ” geen verbinding”.

Bijdrager
    stavos

Er vanuitgaande dat het een draadloos toetsenbord van Apple betreft: aan de rechterzijkant van je toetsenbord zit een ronde knop. Druk die kort in om het toetsenbord aan te zetten. Dit kun je controleren door een groen lampje dat rechtsboven op je toetsenbord gaat branden en kort daarna weer uit.
    Of druk de knop lang in om het toetsenbord uit te zetten. Dat zelfde groene lampje gaat branden zodra je de aan/uit knop indrukt. Laat de aan/uit knop weer los wanneer het groene lampje uit is.

Als je wilt controleren of je toetsenbord aanstaat, kun je de caps-lock toets even indrukken. Gaat het lampje op de toets branden, dan staat je toetsenbord dus aan.

Bijdrager
    criccric

Dank je wel :):) dat was het…… dat knopje aan de rechterkant van het toetsenbord.
    Opgelost….:-D

Bijdrager
    criccric

dat knopje is niet rood trouwens…. klein typefout van mij.

Bijdrager
    Beech
    criccric op 17 april 2013

dat knopje is niet rood trouwens…. klein typefout van mij.

Je kunt je eigen berichten editen door op je avatar te klikken, of met de rechter muisknop en je keuze te maken. Dan krijgen we niet allemaal van dit soort berichtjes.

Bijdrager
    criccric

ok, heb ik gedaan. Zal ik ook nu weten dat het kan. En nu? kan ik ook deze (criccric op 17 april 2013 #
    dat knopje is niet rood trouwens…. klein typefout van mij.) verwijderen?

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Nee.

Bijdrager
    Beech

Nee, maar je kunt wel een leuke mededeling plaatsen, b.v. Wat een fijn forum is dit:-D

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.