15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    phoenix12

Draadloos streamen met Macbook Pro naar Samsung TV

Ik heb een samsung dongle gekocht voor het draadloos films kijken via mijn macbook pro.
    De films staan op een externe hd verbonden met mijn macbook pro. Ik stream via tvmobili.

Nu wil ik verbinding maken met het thuisnetwerk, geeft 3 vinkjes bij de testen.
    Alles bij de laatste geeft de tv aan: verbinding met extern apparaat mislukt. raadpleeg uw netwerkprovider.

Kan iemand mij helpen met het instellen hiervan?

Bijdrager
    Hansi2124

Je hebt zeker Lion op je MBP staan?

Bijdrager
    phoenix12

Ja, is dit een probleem?

Inactief
    Anoniem

Ik gebruik zelf Plex en de Plex app voor de Samsung. Werkt echt heel erg goed.
    http://forums.plexapp.com/index.php/topic/34067-howto-install-samsung-plex-app/

Bijdrager
    Hansi2124

Lion geeft wel vaker problemen met dit soort dingen. Ik ben ook met tvmobili bezig i.c.m. een LG home cinema set en heb steeds emailcontact met tvmobili om het werkend te krijgen.

Bijdrager
    phoenix12

Bedankt, wanneer internet het doet ga ik het zeker proberen.
    Maar hiervoor moet ik wel eerst verbinding kunnen maken, maar dat kan nog niet.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Geblokkeerd
    HereIsTom

Draadloos streamen naar je TV werkt ook goed met een Apple TV :thumbsup:

Bijdrager
    phoenix12

Maar ik heb net de Samsung Dongle gekocht.

Bijdrager
    phoenix12

Op een of andere manier is de verbinding gelukt.

Nu heb ik een volgende vraag:
    Is het mogelijk om via TVMOBILI via de externe hd te kunnen streamen?

Geblokkeerd
    Bento
    phoenix12 op 09 januari 2012

Is het mogelijk om via TVMOBILI via de externe hd te kunnen streamen?

Ik heb er nul verstand van maar ik lees dit op de website:

TVMOBiLi will happily stream your movies, music and photos in pretty much any format you care to mention.

TVMOBILI merkt toch niet of je van de interne harddisk van je MBP streamt of van een externe harddisk?

Bijdrager
    macboy

Ik heb zelf geen Samsumg maar misschien is een Media server software het beste!

Alleen je even zoeken welke het beste erop werkt!

succes

Bijdrager
    App69

Heb dat streamen opgegeven, externe HD aan Samsung TV gehangen en werkt prima voor mij op deze manier.
    Als ik me niet vergis worden ondertitels niet mee gestreamt.
    Kan er dat iemand beamen?

Bijdrager
    phoenix12

@App69, op welke manier heb je je externe HD ingedeeld. Wanneer ik mijn externe HD aan de Samsung TV hang, komt de melding: Geen filmbestand in huidig apparaat. Terwijl er behoorlijk wat films op staan..

Bijdrager
    App69

MS DOS (FAT)
    Via schijfhulpprogramma.

Bijdrager
    pimoomen

Sorry voor het openbreken van dit oude topic, maar kan iemand mij vertellen of het waard is om TVMOBiLi aan te schaffen? Ik wil 1 film streamen vanaf mijn HDD (via router gemount aan mn MacBook Pro met 10.9), dit zou als het goed is kunnen met de free versie, maar ik krijg nou al de melding dat ik het limiet bereikt heb (de film is 2 gb). De site en het programma zien er een beetje oud en niet echt betrouwbaar uit;)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.