9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Ricardo95

Draadloos opladen iPhone?

Beste allemaal,

Ik zag op internet deze draadloze oplader voor telefoons.
    Volgens de specificatie’s werkt het ook met de iPhone 5s, maar mij lijkt het apart dat het werkt zonder een batterij of iets die dat ondersteund.

Natuurlijk snap ik dat jullie niet kunnen zeggen of dit specifieke product werkt, maar is het draadloos opladen op zo een manier zonder aanpassing aan je toestel mogelijk? Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben met soortgelijke laders?

Kan iemand mij uitleggen hoe dit systeem werkt??

http://www.miniinthebox.com/nl/qi-standaard-universele-draadloze-oplader-pad-voor-iphone-5-5s-6-6-plus-en-anderen-verschillende-kleuren_p2600602.html

Bijdrager
    fixar

при включении загарается красный индикатор , а когда ставишь телефон лампочка гаснет и зарядка не происходит

Ga er maar van uit dat dit niet werkt. Chinese rommel uit een chinese rommelmarkt

Adres in China:
    Diantong Shidai Guangchang, Building #2 Suite D
    7 Jiuxianqiao Beilu, Chaoyang District, Beijing, China

Bijdrager
    recoiller

Werkt niet. voor draadloos laden heb je een aanpassing (houder) nodig.

Bijdrager
    Afroman

Ikea’s nieuwe lijn met meubels kan je je iPhone draadloos mee opladen. Alleen dat verreist wel een speciaal hoesje.

Inactief
    Anoniem

@fixar: Wat staat daar (mijn Russisch is niet meer wat het geweest is)?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Je hebt ook nog iets als de iQi nodig. Die steek je in je Lightning port en de rest plak je op de achterkant van je telefoon. Het werkt dan met iedere Qi oplader.

Sleutelbeheerder
    Night

Vertaling volgens Google Translate:

Vraag: Waarom doet de telefoon wordt opgeladen Iphone5S zonnen wanneer het rode licht, en wanneer je de telefoon lamp gaat uit en het opladen zal niet optreden?

Antwoord: Ja, dit product is compatibel met uw model. Dank u voor het winkelen met ons.

Voor de rest geeft Waffle het enige juiste antwoord.

Bijdrager
    fixar

Je moet er maar zin in hebben om zo’n pleister op je phone te plakken.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat is ook niet echt met esthetisch gevoel gedaan.
    En elk voordeel hiervan wordt teniet gedaan door het nadeel dat je poort niet meer bruikbaar is.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.