3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Arjan

Draadloos netwerk

Met een collega op mijn werk heb ik een uitgezocht wat een draadloos netwerk kost voor Windows PC en Apple’s. Over het algemeen ben je voor een Apple zo’n 2x duurder uit. Wie weet met welke apparatuur je zowel op Windows als MAC kunt werken met niet Apple hardware (dus goedkoper).

Arjan

Moderator
    Adriaan Mol

Een accespoint kan je van elk merk kopen, dus hoeft niet persee een AirPort te zijn. De kaartjes moet je echter wel van Apple kopen (AirPort-card). Hoeft trouwens ook niet persee, want het is ook mogelijk om thirt-party cards te gebruiken in laptops. Gebruik Google maar eens;)

BTW: WiFi = WiFi

Adriaan

Bijdrager
    su

De linksys Wireless Access Point Router with 4-Port Switch – Version 2
    (BEFW11S4) werkt prima in combinatie met een Apple maar wordt officieel niet ondersteunt. Ik heb m nu en hij werkt goed, het bereik is prima en hij is zo een 250 eur. goedkoper dan een airport. Hij ziet er ook veel minder gelikt uit, maar als je het kastje toch onder een bureau zet of iets dergelijks vind ik dit zelf niet belangrijk..
    Ik gebruik m in combinatie met een airport kaart maar je zou evnt. ook een kaart van het merk Avaya kunnen gebruiken, deze zijn iets goedkoper.. Ik denk dat het accesstation zeker nog goedkoper kan, ik wilde alleen per se een router etc. erbij hebben.

grtz. Suzanne

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.