17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    JWB

Dr. Who: iPod?

Gisteren was er tijdens Dr. Who nog een speciaal soort iPod te zien! Je moet het filmpje wel ff helemaal bekijken, anders heb je misschien het idee dat je een opname van een freak-show aan het bekijken bent! :lol:

http://home.planet.nl/~verkl004/blog/drwho.mov?

Bijdrager
    Hobbes

Die past perfect in je zak!

Bijdrager
    roy

En de klassieke stukken ‘tainted love van soft cell’ en ‘Toxic van brittney’ staan er ook op

Bijdrager
    JWB
    ”roy”

En de klassieke stukken ‘tainted love van soft cell’ en ‘Toxic van brittney’ staan er ook op

Ja! Earth’s greatest composers! :lol:

Bijdrager
    roy

Ben zo blij dat het weer op tv is, weet nog dat ik vroeger toen ik op de basischool zat altijd ging kijken de bbc. En en net gelezen dat de Daleks binnenkort ook voorbij komen in een aflevering

Bijdrager
    awesomemac

Leuk dat deze serie vernieuwd is en op de tv weer is. Heb de aflevering van gisteren opgenomen, ga zo kijken.

Bijdrager
    soulutions

Het was dus Dr. Who wat ik laatst langszapte… okee… ‘waar ken ik die acteur toch van’ – dacht ik nog… kan er nog steeds niet opkomen.. één of andere Britse fillum of serie- iemand?

Aan Dr. Who kan ik nog steeds niet aan wennen.. heb paar minuten gekeken, kon me nog steeds niet boeien – nog te nep… Alhoewel dit stukje wel leuk is (moet ’t iets meer aandacht geven wellicht?) dus on topic nu: Nieuw van Wurlitzer: de JukePod… wordt compleet met vinyl gevuld geleverd… wat nu downloaden – inladen die singles!
    8) :wink:

Bijdrager
    roy
    Bijdrager
    Joor

GE-WEL-DIG !!!
    8)

Bijdrager
    Zander

Wanneer is dit op TV?

groet

Sander

Bijdrager
    soulutions
    ”roy”

het is Christopher Eccleston

That’s it: 28 Days later… ook een ernstig slome film – begint goed maar zakt echt halverwege als een pudding in elkaar… En ook in eXistenz – zelfde laken een pak (spreekwoordelijk pak dan hè, niet een ‘echt’ pak van lakens*)

*wrample van Hans Teeuwen’s ‘Dat dan weer wel’

Bijdrager
    Ruben

Moet dit de nieuwe Doctor Who zijn?:cry: Wat een regelrechte schande. Heilsschennis! Dit lijkt in de verste verte echt helemaal nergens op!:x Wel een leuk stukje op zich, maar Doctor Who? No Way!

Bijdrager
    roy

Je hoeft niet te kijken hoor, en ja het is totaal anders. Ben wel blij dat sommige dingen nog steeds eerlijk low-budget zijn. Bijvoorbeeld als die chick door wat gangen loopt op dat ruimtestation in de laaste aflevering. Leek net of ze 1 gang hadden gemaakt waar ze steeds heen en weer liep.

edit:
    nog even dit, deze dr. who is echt stukken beter dan dat wanprodukt dat ze eind jaren negentig maakte. een tweedelige minsterie. dr. who kwam op aarde, the master ook en die maakte geloof ik alles flexibel en dr. who dat moest stoppen. (dit klinkt vaag, dat weet ik, maar herinner het niet meer zo heel goed)

Bijdrager
    awesomemac
    ”corderooy”

Wanneer is dit op TV?

groet

Sander

Zaterdagavond op BBC 1 rond 20:00.

Bijdrager
    Ruben
    ”roy”

…deze dr. who is echt stukken beter dan dat wanprodukt dat ze eind jaren negentig maakte.

Eind jaren negentig? De Doctor Who die ik me nog kan herinneren zag ik toen ik nog geen 10 jaar was en dat is inmiddels dus al meer dan 25 jaar geleden. M.a.w. eerder eind jaren zeventig dus.

Ik heb werkelijk jaren gezocht naar originele CD’s met de soundtracks van deze originele serie en uiteindelijk persoonlijk in Engeland CD’s wezen halen bij de Virgin Megastore. Zal eens een deuntje online gooien en zien of er bij mensen een belletje gaat rinkelen.:-)

Bijdrager
    JWB

Ik kan me eigenlijk alleen nog de Dr. Who herinneren met die gast van James Herriot, Tristan heette hij daar. Hij was de 5e doktor. Die Dr. Who was begin jaren ’80 op de nederlandse TV.

Eind jaren ’90 is er inderdaad ook nog een TV-film geweest, kan ik me eigenlijk niet heel veel meer van herinneren. Heeft zeker weinig indruk gemaakt

De muziek van Dr. Who is met een beetje zoekwerk nog wel te vinden op internet. Uiteraard ook de versie van The Timelords – Doctorin’ the Tardis van eind jaren ’80! Die is super!

Bijdrager
    roy

Als je op zoek bent naar veel dr. who dingen zijn die vooral te vinden op bit-torrent websites. hele audio boeken, tv shows etc.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.