20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    jesper211232

dr. dre solo hd

<verwijderd door moderator>

Bijdrager
    Hansi2124

Spoed?
    De winkels zijn dicht hoor…..

Bijdrager
    jgmkoster

If duct tape can’t fix it, you haven’t used enough.

Bijdrager
    jesper211232

@hansi2124weet maar zo snel mogelijk.

@jgmkoster me moeder zij dat ook al ductapen, ziet er natuurlijk niet mooi uit.
    you are english?

Bijdrager
    jgmkoster

zo steenkolen-engels als maar kan :sarcastic:

Bijdrager
    jgmkoster

is het dan geen optie om de kabel wat in te korten en opnieuw te solderen? (geen id hoe de kabels van de solo er uit zien.)

Bijdrager
    jesper211232

ik ga er liever niet aan prutsen, omdat ik het niet kan, en hij is al zo klein.
    ps: nog wat informatie over het snoertje, de zit xpms 20MKB kabel in ik weet of iemand dat wat zegt

Bijdrager
    KarelWillem

20 MKB kabel? Zegt me niks.

Ik denk ook niet dat die nep-kabel gelijk is aan het origineel.

Bijdrager
    jesper211232

jawel, zoek maar eens op, op internet

Bijdrager
    Yggdrasil

Je hoort me waarschijnlijk al komen…

Ik klink heel cliché als ik zeg dat je maar geen fakes moest gekocht hebben dan de echte. Monster-kabels zijn overpriced, maar ze zijn wel zeer kwaliteitsvol. Mijn SOLO’s en de kabel heb ik sinds april en daar is nog geen krasje op te bespeuren, de kabel is al een paar keer blijven hangen maar toch blijft die werken.

Er is een reden voor waarom die dingen zoveel minder kosten dan het echte spul. Maar ik denk dat je het voorlopig zonder moet doen. Dan kijken of je een nieuwe kunt krijgen bij diezelfde winkel waar je je ‘beats’ gekocht hebt.

edit: @ Jesper: Dezelfde als de officiële Monster-cable? Maak dat de kat wijs, jongen.;)
    edit: @ Jasper (beneden): De echte kun je kopen via de website. Of anders spaar je gewoon en koop je echte. Ze zijn hun geld waard (voor mij).

Bijdrager
    jesper211232

ik heb ze in bangkok gekocht XD, maar weer ff terug vliegen.
    maar is er geen echt kabel te koop

Bijdrager
    jesper211232

kan je een echte kabel kopen van de solo hd?
    deze heb ik wel gevonden van monster, werkt deze ook op de blackberry/ laoptopklik hier

edit: ik bedoel dat er in een echte kabel ook wel xpms 20MKB heeft.
    en de neppe niet alleen het staat erbij.

Bijdrager
    Sanjeev

Waarom koop je morgen in de winkel een mini jack -> mini jack, moet ook passen.
    Kost nog geen €10.

Bijdrager
    jesper211232

werkt het even goed?

Bijdrager
    jgmkoster

Werkten die replica’s überhaupt “goed” dan?

Bijdrager
    jesper211232

JA!!!!!!!!!!!
    zit er elke dag nog naar te genieten

Bijdrager
    jgmkoster

Dat blijkt;)

Bijdrager

Jullie hebben de neperts dus nog niet geprobeerd.
    Die vallen qua kwaliteit echt mee. Heb de echte iBeats en de neppe Tour’s, moet eerlijk bekennen dat je het verschil nauwelijks kan horen.

Ook is de kwaliteit van de echte net zo bagger, want mijn eerste iBeats gingen stuk en het 2e paar wat ik nu heb heeft last van een los contact. Hij spoelt steeds door of stopt ineens de muziek.

Inactief
    Anoniem

@jesper211232: als jij belooft een cursus Nederlands te gaan volgen zal ik je vertellen hoe je aan een kabeltje komt.

#tetriestvoorwoorden

Moderator
    Koen van Tongeren

Beter laat dan nooit: vraag en aanbod van goederen of diensten is niet toegestaan op OMT (zie huisregels).

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.