18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    jesper211232

dr. dre pro FAKE kopen?

Ik ben van plan (mischien) om een dr. dre pro te halen bij dealextreme.com klik hier
    is dit een verstandig keuze, valt dees snel uit elkaar, enz…
    iemand ervaringen?

Inactief
    Anoniem

ik zou deze niet kopen. ik zou die €75 liever in een degelijke koptelefoon steken dan in een koptelefoon die na een maand al kapot is.

Bijdrager
    pepijn-paans

het betreft hier eigenlijk nog niet eens een nep variant van de Beats by dr dre Pro ,
    het is slechts het uiterlijk, en nog niet eens helemaal.
    maar koop een echt product van een ander merk voor dat geld, dat geluid zal je dan ook beter bevallen

Bijdrager
    iLarsNL

je hebt al een sennheiser voor 30 euro.
    en plak er gewoon een b op als je zonodig deel van de “hype” wilt zijn.

Bijdrager
    Sanjeev

Als de kwaliteit ook FAKE is ben je de sjaak

Bijdrager
    G-Force

Het begint gewoon lachwekkend te worden, van die neppe rommel kopen alleen om dat Beats logo te hebben. Als je niks geeft om geluids- en bouwkwaliteit moet je hem vooral kopen.

Bedenk je wel dat andere merken voor dat bedrag goede koptelefoons aanbieden. Ik denk zelfs een aantal van hetzelfde niveau als de echte Beats.

Moderator
    unSOUND
    G-Force op 29 oktober 2011

Als je niks geeft om geluids- en bouwkwaliteit moet je hem vooral kopen.

Datzelfde argument geldt ook voor de mensen die wel de echte kopen…:wink:

Bijdrager
    rdesign

Datzelfde argument geldt ook voor de mensen die wel de echte kopen…

Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb ze zelf ook, de witte (echte :yum: ) versie. Ik blijf me elke keer maar verbazen over de geluidskwaliteit van die dingen. De pasvorm is ook top, net als de bouwkwaliteit. Alles voelt stevig aan, en hij ziet er gewoon dik uit. (Oef, zo’n zin kan ik in de koffietent beter voor me houden… :ftim: ) Ben er blij mee, zeker de 159 euro waard.

Trouwens ook ervaring gehad met de neppers. Niet doen.

Moderator
    unSOUND
    rdesign op 30 oktober 2011

Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb ze zelf ook, Ik blijf me elke keer maar verbazen over de geluidskwaliteit van die dingen.

Dat bedoel ik niet… Ik bedoel dat 99 van de 100 mensen die ze kopen, ze niet kopen voor het geluid, maar omdat ze ze moeten hebben om de bink te zijn.

En wat betreft die geluidskwaliteit, er zijn betere die minder kosten. Ja, ze zijn goed, maar zeker niet zo spectaculair als veel mensen denken. Ze zijn gewoon met dezelfde PR tactiek als Apple neergezet.

Bijdrager
    rdesign
    unSOUND op 30 oktober 2011
    rdesign op 30 oktober 2011

Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb ze zelf ook, Ik blijf me elke keer maar verbazen over de geluidskwaliteit van die dingen.

Dat bedoel ik niet… Ik bedoel dat 99 van de 100 mensen die ze kopen, ze niet kopen voor het geluid, maar omdat ze ze moeten hebben om de bink te zijn.

En wat betreft die geluidskwaliteit, er zijn betere die minder kosten. Ja, ze zijn goed, maar zeker niet zo spectaculair als veel mensen denken. Ze zijn gewoon met dezelfde PR tactiek als Apple neergezet.

Haha, klopt. Ik denk inderdaad dat 99% van de mensen daarom met beats loopt. Ikzelf wist destijds ook best wel dat ik kwalitatief gezien beter voor minder kon krijgen. Ik kon toen kiezen tussen Bose oortjes van €129 (?) en de Beats. Het design van de Beats vond ik gewoon zo gruwelijk mooi, dat ik ze het beetje extra geld echt wel waard vond. Het is maar net wat je belangrijk vindt…:smile:

Bijdrager
    jesper211232

ok, als ik een andere koptelefoon neem, wat zijn dan goeie merken?

PS: ik hoef niet te weten dat er betere zijn voor minder dat weet ik ook, maar wat zijn goede koptelefoons met goed geluidskwaliteit voor minder geld.

Bijdrager
    Scrooge McDuck

Ik heb zelf de Beats Pro en deze zijn een stuk duurder dan m’n Bose Over-ears maar beduidend beter.

Then again, Bose is even erg overpriced.

Moderator
    unSOUND
    jesper211232 op 30 oktober 2011

ok, als ik een andere koptelefoon neem, wat zijn dan goeie merken?

Wat koptelefoons betreft ? Grado. De SR80 is erg goed.

Oordoppen zijn deels persoonlijk, ik hou niet van doppen die zoveel bass erbij gooien dat het midden en hoog weggedrukt wordt. Maar ze moeten het wel kunnen laten horen als het er ook hoort. Ik heb een playlist met muziek waar veel doppen en hoofdtelefoons moeite mee hebben, als ze dat kunnen spelen, ben ik verkocht. Ik heb de laatste maanden een stuk of 8 merken / typen gekocht, en qua oordoppen zijn de Klipsch S4i en de Sennheiser MM80i de betere die ik geprobeerd heb.

Bijdrager
    jesper211232

ook dankjewel voor de zelfde kwaliteit ik weet niet precies o r. dre ook dankjewel voor de zelfde kwaliteit ik weet niet precies o r. dre

Bijdrager
    jesper211232

is het merk Pioneer goed, lijkt me wel of niet?
    ik heb de koptelfoon nodig voor muziek luisteren/bewerken en als het kan op de ps3 gebruiken

Bijdrager
    KarelWillem
    unSOUND op 30 oktober 2011

…. Ik heb de laatste maanden een stuk of 8 merken / typen gekocht…

Dat geeft ook niet echt het gevoel dat je weet wat je aan moet schaffen.

Zo persoonlijk is het dus, dat zelfs jij 8 verschillende nodig hebt.

Moderator
    unSOUND

Ik heb ze niet allemaal gekocht omdat ik niet weet wat ik wil, ik heb ze gekocht uit nieuwsgierigheid over de verschillen in geluid en kwaliteit. Er lopen al genoeg mensen rond die hun dopjes tot beste bestempelen zonder ooit iets anders uit die prijsklasse te hebben gehad…

Maar in tegenstelling tot hoofdtelefoons, kun je oordopjes nergens voorbeluisteren, dus als ik verschillende merken en typen wil kunnen vergelijken, moet ik ze kopen.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.