8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Yannes

Dr Bott Digital Video Link aansluitingen

Op dit plaatje kun je 2 kabels zien, een DVI –> HDMI en female mini displayport –> ???.

Ik vraag me af wat het andere eind van de female mini displayport kabel is (de laatste connector, helemaal rechts). Eigenlijk vraag ik me af welke output de digital video link heeft. Een HDMI input, maar ik kan nergens vinden wat de output nou precies is, volgens mij geen mini displayport. Misschien displayport? Kan iemand het mij vertellen?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    KarelWillem

Digital Video Link allows the use of monitors with mini DisplayPort on video sources with DVI or HDMI connectors

Dus DVI of HDMI er in, mini Displayport eruit.
    Wat er aan de kant van de Digital Video Link zit is dan niet zo belangrijk.
    Belangrijker is dat er mini DisplayPort uit komt voor je iMac.

Bijdrager
    JaNiintendo

Waarom is er een ‘male’ en ‘female’ soort kabels? Ik zocht een keer een USB-kabel. Stond ook bij female en male USB o.i.d.

Bijdrager
    KarelWillem

Verlengen? Dan kun je door-koppelen tot een langere kabel.

Bijdrager
    Gilbert

Aan de achterkant van het kastje zit een displayport aansluiting, de rechtse stekker is dan ook een displayportstekker, minder bekend dan Apple’s minidisplayport.

Bijdrager
    JaNiintendo
    KarelWillem op 24 november 2010

Verlengen? Dan kun je door-koppelen tot een langere kabel.

oohw, dank u Sinterklaasje!

Bijdrager
    Yannes
    Gilbert op 24 november 2010

Aan de achterkant van het kastje zit een displayport aansluiting, de rechtse stekker is dan ook een displayportstekker, minder bekend dan Apple\’s minidisplayport.

Bedankt, dit was de bevestiging die ik zocht. Displayport male to mini displayport male of mdp male to mdp male zou dus genoeg moeten zijn om hem aan te sluiten op mijn 27″ iMac.

(24″ led display pakket kan ik 60 euro goedkoper krijgen op ebay daarom deze vraag)

Bijdrager
    Yannes
    Gilbert op 24 november 2010

Aan de achterkant van het kastje zit een displayport aansluiting, de rechtse stekker is dan ook een displayportstekker, minder bekend dan Apple\’s minidisplayport.

Bedankt, dit was de bevestiging die ik zocht. Displayport male to mini displayport male of mdp male to mdp male zou dus genoeg moeten zijn om hem aan te sluiten op mijn 27″ iMac.

(24″ led display pakket kan ik 60 euro goedkoper krijgen op ebay daarom deze vraag)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.