7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    malebolgia

Downloads in Firefox stoppen plots

Hej

Ik heb dus het volgende probleem op men Powerbook G4:
    Als ik iets wil aan het downloaden ben, gebeurt het zeer frequent dat men downloadbalkje gewoon plots ‘freezed’. Soms dropt eerst de downloadsnelheid, maar meestal is dit plots (zelfs waneer de downloadsnelheden vrij hoog zijn).
    Aangezien ik een downloadlimiet heb, vind ik het niet leuk om vele bestanden meerdere keren te downloaden..

Aan wat kan dit liggen?
    Ahja, ik ben verbonden met het internet via Airport en dus niet via kabel.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    nookie

Probeer eerst, als je een kabel hebt, met een kabelverbinding te downloaden.

Bijdrager
    malebolgia

Nuja, dat is het net. Thuis heb ik één kabel, die aan men pc hangt. Nu kan telkens onder mij bureau kruipen om die kabel er uit te trekken en aan men pb hangen, maar dat is niet echt handig denk ik..
    En op school is alles draadloos..

Bijdrager
    nookie

Ik snap even de link naar school niet.

Heb je thuis een probleem of op school?

Bijdrager
    malebolgia

Altijd en overal.
    Het punt is dat ik de kabel nergens kan gebruiken en dat het probleem (eventueel) aan airport kan liggen. Of dit waar is weet ik uiteraard niet, anders zou ik het niet posten hier;)

Bijdrager
    nookie

Je moet ergens beginnen.
    Meestal begin je met een vaste verbinding om te testen.
    Volgens mij kan het verder aan heel veel dingen liggen.

Maar die dingen moeten via andere mensen gepost worden, ik heb alleen een vaste verbinding.

Uit het lezen van dit forum, zie ik vaak dat je begint met een vaste verbinding leggen om het een en ander te testen.

Bijdrager
    malebolgia

Tja, mijn pc heeft er in ieder geval geen last van. Ik zal dit weekend eens proberen te testen met de kabel.
    Ik dacht trouwens eerst dat het aan mijn router (thuis) lag, omdat ik er thuis echt veel last van heb, maar tegenwoordig heb ik het ook op het schoolnetwerk.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.