8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    mathiasvb

Downloads "bestand kan niet worden geschreven"

Ik krijg nog maar recent volgende foutmelding wanneer ik bestanden download. Deze melding komt pas nadat het bestand volledig gedownload is.

Systeeminfo:

Redelijk vervelend, heeft iemand hier advies over?

Bijdrager
    lekiam97

Dit is inderdaad raar…
    Komt dit bij elk bestandstype?

Bijdrager
    lekiam97

Heeft u misschien een usb stick waar u het bestand op kan zetten en naderhand handmatig naar de interne harde schijf kunt kopieren? Misschien geeft de computer dan geen foutmelding.

Bijdrager
    Nilscollection

Leuk idee, maar dat lost het probleem nog niet op.

Basisregel bij OS X is wél dat TS bij problemen omtrent de harddisk eerst eens de schijf(bevoegdheden) kan herstellen.

Ga hiervoor naar Programma’s > Hulpprogramma’s > Schijfhulpprogramma en klik eerst op je harde schijf, daarna op Herstel schijf.
    Mocht Herstel schijfbevoegdheden ook klikbaar zijn (niet grijs) dan kun je daar best ook eens op klikken.

Ook als het probleem hier niet ligt kan dit geen kwaad, zolang je het proces niet handmatig stopzet.

Bijdrager
    Hansi2124

Is de prullenmand leeg?
    Ben je nog meer aan het downloaden misschien?

Bijdrager
    mathiasvb

Ik was op dat moment zo’n 20 bestandjes aan het downloaden, mijn prullenmand is over het algemeen leeg. Heb de schijfbevoegdheden gecontroleerd en hersteld, maar nu nog niet geprobeerd opnieuw te downloaden. Wanneer ik de bestanden 1 voor 1 download heb ik geen enkel probleem.. Raar, misschien een beperking van Safari?

Bijdrager
    Nilscollection

Lijkt mij niet… ‘k heb vaak genoeg meerdere .rar-bestanden tegelijkertijd gedownload.

Probeer ’t nu eens opnieuw te downloaden?

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Of probeer eens met een andere browser. Dan weet je of het aan Safari zelf ligt of dat het wat algemener is.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.