7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    roland020

Downloadmap onvindbaar in back-up Time Machine

Als gevolg van de vele crashes/freezes in Lion op mijn MBP, heb ik de schijf gewist en ben ik alles opnieuw aan het installeren. Ik wil mijn oude files in de Downloadmap overzetten, maar die is onvindbaar in de back-ups van Time Machine. Iemand een idee of er een verborgen pad is naar de Download-map die ik over het hoofd zie?

Bijdrager
    Yggdrasil

Hoi,

Ben je zeker dat je tijdens het back-uppen bepaalde bestanden (en mappen) uitgesloten hebt van de back-up?

Bijdrager
    roland020

Kak, dat zou het nog kunnen zijn idd. Ik weet bijna zeker van niet, maar dat zou het kunnen zijn. Verder heb ik wel een andere gebruikersnaam voor het hoofdaccount aangemaakt nu tov de back-up. Maar alle andere mappen vind ik wel gewoon in TM, via de HD-Gebruikers-oude gebruikersnaam…

Bijdrager
    Yggdrasil

De kans zit er dik in. Ik houd de back-up-map ook uit mijn Time Machine back-up omdat daar toch enkel .pdf’s in terechtkomen…

Als je de oude account nog hebt kun je eens kijken in de Time Machine voorkeuren. Daar staat wellicht of er iets werd uitgesloten van de back-ups.

Bijdrager
    roland020

Nou, ik heb de hele harde schijf gewist, dus ik kan geloof ik niet meer in de TM-voorkeuren kijken…

Bijdrager
    tinus_omt

Je zou verwachten dat de voorkeuren wel in de backup zitten..

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

In dat geval staan ze in je thuis bibliotheek in: preferences / ByHost: com.apple.TimeMachine

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.