7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    The JM

Downloaden in sluimer?

Als ik de mac handmatig in sluimer zet en ik ben aan het downloaden, pauzeert het downloaden neem ik aan. Maar als ik gewoon aan het downloaden ben en ik doe een tijd niets en de mac is wel ingesteld dat hij na een bepaalde periode van inactiviteit in sluimerstand gaat, gaat het downloaden dan wel door?

Bijdrager
    ragoooon

Neen, internet verbinding wordt ook verbroken. Wel kan je instellen dat hij in plaats van in sluimer stand gaat gewoon het scherm afzet.

Bijdrager
    Oppie

Ja!
    Hij gaat gewoon door met downloaden, want er is namelijk activiteit, dus hij gaat niet in (auto)sluimer.

Bijdrager
    thuuske

Klopt, hij gaat gewoon netjes door met downloaden! Erg makkelijk!

Bijdrager
    ragoooon

Ah wist ik niet, dus hij verbreekt enkel de verbinding als je hem zelf in sluimer zet.
    En wat gebeurt er als je vanaf je computer een internet verbinding deelt naar een andere computer, stopt deze deling dan wanneer hij vanzelf in sluimerstand gaat?

Bijdrager
    Turbanus

Maar wel grote kans dat hij na het downloaden heel snel in sluimer gaat. Dat is met iTunes muziek ook zo. Als je niet op de Mac werkt en je laat een lijst afspelen en dat is klaar, valt de Mac wel heel snel in slaap.

Bijdrager
    thuuske

Dat vind ik juist het fijne eraan, als ik iets aan het downloaden ben, en verwacht dat hij er nog een paar uurtjes over doet terwijl ik van plan ben te gaan slapen, dan laat ik hem zo staan, en als ie dan klaar is met downloaden valt ie in slaap.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.