9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Hajinick

Download van foto uit Mobile Me gallery

Een collega heeft een aantal fotos geplaatst in een van mijn mobile me galleries. Nu wil ik die fotos downloaden maar de download button is “grayed out”. Kan nergens vinden hoe ik die foto’s kan downloaden.

Ook mijn eigen fotos die ik een andere gallery heb geplaatst hebben hetzelfde probleem.

Wie heeft een oplossing ???

Bijdrager
    themacs

Als je foto’s plaatst op je gallery vanuit iPhoto, wordt er eerst in een dialoog venster gevraagd welke opties mogelijk zijn.
    De optie om te kunnen downloaden stond waarschijnlijk niet aangevinkt.

Bijdrager
    themacs

Dit bedoel ik dus:

Allow: ‘Downloading of photos or entire album’
    aanvinken.

Bijdrager
    Donnie Darko

Bij de instellingen van je MobileMe-galerie het volgende aan vinken en dan publiceren:

Bijdrager
    Hajinick

dus als iemand anders fotos plaatst krijgt hij/zij dan hetzelfde keuze venster ???

Bijdrager
    themacs

Tegelijkertijd Darko, maar hier ziet ie nu wel de Engelse en Nederlandse versie.
    Wat een service hier hé? :lol:

Bijdrager
    themacs
    ”Hajinick”

dus als iemand anders fotos plaatst krijgt hij/zij dan hetzelfde keuze venster ???

Euh, nee. Ze kunnen uploaden of downloaden, dat bepaal jij, de ‘gallerij eigenaar’ één keer in bovenstaande dialoogboxen. In de opties staat aangevinkt van wat ze wel kunnen en niet kunnen doen.

Bijdrager
    Sir Mac

Hallo,

hoe bovenstaande omschreven word, doe ik al altijd op die manier en met succes.
    Nu is het zo dat bij de laatste albums die ik uploadde naar een gallery en waarbij ik de downloadmogelijkheid heb aangevinkt, het alsnog niet mogelijk blijkt te zijn het album in één keer te downloaden.
    De download-knop kan wel aangeklikt worden, maar er gebeurt helemaal niets. Niet bij mij, noch bij de bezoekers van de galleries. Geprobeerd in meerdere browsers, tevergeefs, downloaden lukt totaal niet.
    Zijn er nog mensen die dit ondervonden hebben?
    Iemand een oplossing?

Thx!

Bijdrager
    PowerMacje

Je kunt het ook instellen op http://www.me.com:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.