18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    gribbel

Downgradenn van Ios5 naar genwoon weer netjes zijn

Ok ik ben dus zo’n sufferd die even slim dacht te zijn. En daar heb ik dus ontzettend veel spijt van. Want sinds vandaag werkt de telefoon niet meer. Ios5 beta 4 is expired en ik word werkelijk radeloos hoe ik nu kan downgraden naar een nette officiële versie voor mijn iphone4. Wat is de handleiding die zelfs voor mij te begrijpen is. Heel veel dank. Dit doe ik dus nooit meer.

gribbel

Geblokkeerd
    Anoniem

Je kan (ten minste, dat werkte bij mij meerdere malen) ergens een iOS4 vandaan halen, en deze door met ALT ingedrukt op “herstel” te klikken in iTunes de iOS4 als herstel-OS terugzetten. :)

Het was trouwens alom bekend dat oudere beta’s na verloop van tijd niet meer werken. Je kan als ’t goed is heel makkelijk upgraden naar iOS5 Beta 6 of 7, waarna je iPhone gewoon weer werkt.

Mvg,
    Joram

Bijdrager
    gribbel

Beste Joram, was bekend en ik ben zo stom geweest. Ik ga zeker niet naar IOS5 Beta 6 of 7. Ik wacht wel op Apple officiële release. Ik heb twee vragen. Waar kan ik een goede ios4 downloaden? Zie alleen ingewikkelde zipbestanden. En als ik die dan gedownlaod heb moet ik dus op restore en alt drukken en het goede bestandje kiezen… .

Bijdrager
    wjend

iModzone.net heeft altijd de officiële. Die zou ik gebruiken.

[EDIT] ik zie dat zij alleen maar beta’s hebben, sorry

Bijdrager
    gribbel

Ok heb volgens mij een goede ios4 gevonden. Druk ik op Restore en Alt dan krijg ik een melding dat er een probleem is met downloading oid. Heeft dat dan weer te maken met het feit dat ik een beta versie heb van Itunes?

gribbel

Bijdrager
    Mich

Eerst in DFU modus zetten?
    Ik draai sinds een paar uur beta 7, werkt “goed”

Bijdrager
    gribbel

ik word nu echt radeloos. zet hem in DFU maar denk dat het door Itunes 10 5 beta niet lukt. zijn er nog meer tips? sorry

Bijdrager
    Yggdrasil

iTunes van je Mac gooien, opnieuw installeren én dan de iPhone herstellen…o ja, en geen fratsen meer uithalen met bèta’s!:grin:

Bijdrager
    gribbel

ik gebruik een pc. Heb de laatste niet beta versie van itunes erop gezet maar vervolgens weigert het zaakje te werken omdat de itunes database met de nieuwere beta versie werkt. om radeloos van te worden. de hele dag al geen werkende telefoon

Bijdrager
    bartje

Ha, die music database krijg je dus niet zomaar meer terug. Zal je een nieuwe aan moeten maken en alle muziek erin moeten kopiëren.

Bijdrager
    simonelb

Je moet even in je “previous iTunes Libraries” zoeken naar een iTunes Library file voor een eerdere versie.
    Deze hernoemen en voilà heb je je oude database weer terug.

Overigens zit je ook met je back-up van je iPhone, degene die je hebt gemaakt in iOS5 kan je niet meer terug zetten naar je iOS4. Probleem had ik ook en zit nu definitief aan iOS5 vast, opzicht niet vervelend want werkt prima:-)

En heb wel een linkie naar iOS software, maar mag ik dat hier posten ?

Bijdrager
    stavos

Niet als het iOS5 betreft..

Bijdrager
    simonelb

Volgens mij is de bedoeling dat hij daar juist vanaf wil……

Bijdrager
    stavos

Dat is ook zo, ik reageer alleen maar op jouw vraag. Een link posten naar een iOS bestand mag, zolang het geen iOS5 betreft.

Bijdrager
    simonelb

Nou dan doe ik het lekker gewoon, was inderdaad niet van plan om iOS 5 te gaan posten hoor..

http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/

Hier vind je ze allemaal behalve iOS5

Bijdrager
    gribbel

Ik wil er inderdaad absoluut van af. Ik ga Roomser dan de Paus worden!

Bijdrager
    gribbel

Je moet even in je “previous iTunes Libraries” zoeken naar een iTunes Library file voor een eerdere versie.
    Deze hernoemen en voilà heb je je oude database weer terug.

Ik heb dat mapje gevonden maar daar staan heel veel documenten in. Kan ik die gewoon verwijderen?

Bijdrager
    simonelb

Nee je moet de goede previous library pakken uit die map en deze vervolgens inzetten voor je oudere iTunes. Dit doe je doormiddel van de file /Users/user/Music/iTunes/iTunes Library.itl te vervangen door 1tje uit de map previous library.
    Dus de naam gelijk maken aan het huidige bestand uiteraard

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.