16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    laminar

Downgraden van iOS 9 naar iOS 8 of 7 nog mogelijk?

Philips wil zijn Wake Up Light HF3490 niet meer updaten naar iOS 9. Daar kwam ik achter toen ik mijn oude iPhone 4S een paar weken geleden op iOS 9 gezet had. Niet te geloven! En dat terwijl dat ding nog volop te koop is.

Is het downgraden naar iOS 8 of 7 nog wel mogelijk? Ik heb verschillende ipsw-versies geprobeerd, maar geen van alle werd geaccepteerd door iTunes.

Bijdrager
    Zakske

Nope.

Bijdrager
    essiw

Nee, apple moet oude versies “tekenen” willen ze werken, en dat doet Apple meestal maar dagen/weken voor de vorige versie. Ik neem aan dat je voor die philips dingen (ken het niet) betaald hebt? zoja, dan zou ik contact opnemen met philips, want het is een beetje vreemd dat ze een nieuwe versie niet ondersteunen.

Bijdrager
    MacAanZee

Je gaat voor een lamp toch niet je iPhone downgraden??

Bijdrager
    App69

Bij mij werkt Proximo (bluetooth keyfinder) niet meer sedert iOS 9.0.
    Contact opgenomen met Kensington en er is geen update voor iOS 9.0 voorzien.

Bijdrager
    laminar
    essiw op 26 oktober 2015

[…]Ik neem aan dat je voor die philips dingen (ken het niet) betaald hebt? zoja, dan zou ik contact opnemen met philips, want het is een beetje vreemd dat ze een nieuwe versie niet ondersteunen.

Ben ik mee bezig, het is een lamp van € 160, anderhalf jaar oud, geen kleinigheid dus. Ja dat ze dat niet blijven is schandalig. Dat zien ze nu zelf ook in. We kunnen omruilen voor een andere Wake Up Lamp, zonder connectie met een iPhone. Costumer Care zegt dat ze er iets aan doen maar kan geen termijn aangeven…(n)

Bijdrager
    madcat

Misschien een rare vraag, maar hoe kan je de wakeup light eigenlijk updaten?
    Ik heb zelf deze ook nog staan en heb mijn oude iPhone 3gs erin zitten, maar sinds IOS3 heb ik geen updates uitgevoerd op de wakeup light.

edit:
    In itunes zie ik wel een hippe app staan, werkt deze alleen met de HF3550 of ook met de HF3490 ?

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door  madcat.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door  madcat.

Bijdrager
    laminar

Het updaten gaat alleen over de app denk ik.

Bijdrager
    madcat

werkt deze app ook met de (oude) HD3490, als ik de iphone met IOS 6 in het dock heb zitten dan kan ik de brightness niet updaten. De app lijkt ook enkel te werken voor de HF3550

Bijdrager
    TheBigZ

Over welke app gaat het?
    Ik zie in de brochure niets over een app vermeld staan.

http://download.p4c.philips.com/files/h/hf3490_01/hf3490_01_pss_nldnl.pdf

Deze?
    https://itunes.apple.com/nl/app/wake-up-light-philips/id544145415?mt=8

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door  TheBigZ.

Bijdrager
    laminar

Ja, die.

Bijdrager
    madcat

Die werkt sowiso niet op jouw wakeup light, daar heb je de nieuwere HF3550 voor nodig.
    blijkbaar is philips er ook mee gestopt er is geen lightning versie beschikbaar

Bijdrager
    laminar

Die werkte wél, tot iOS 9.

Bijdrager
    madcat

Welke versie van de wakeup light heb je, de HD3490 ?
    en welke app gebruik je hiervoor, werkte deze nog wel onder IOS 6?

Ik krijg met de eerste generatie wakeup light het niet aan de praat met mijn 3gs

Bijdrager
    Thijs.w

Over een wake-up light heb ik geen verstand, maar ik kan je wel vertellen dat downgraden niet meer mogelijk is. Apple moet een iOS versie ‘ondertekenen’, ofwel groen licht geven. Als ze dat niet doen, is het onmogelijk om die versie te downloaden. Momenteel zijn alleen iOS 9.0.2 en iOS 9.1 ‘groen’. Dit kan je altijd zien op https://ipsw.me trouwens.;)

Succes verder..

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door  Thijs.w.

Bijdrager
    laminar

Sorry, ik heb een foutje gemaakt. Het gaat over de HF3550/01 (van € 220 adviesprijs).:oops:
    Dat is gekomen doordat ik dit draadje gestart ben voor een kennis, die zo’n lamp heeft
    en nu met dit probleem zit… Ik kon niet zo 123 controleren om welk type het ging.

Overigens zit het probleem in het niet meer updaten van de app door Philips.

O.T. Hoe kun je hier een preview zien van je bericht (voordat je op Verzend klikt) ?

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door  laminar.
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.