5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Lub

Downgraden naar ios 4.2.1

Hi,

Sinds 2 maanden heb ik een iphone 4 die naar volle tevredenheid functioneerde met ios 4.2.1.
    De batterij was goed: in standby zeker 3 dagen.
    Afgelopen week heb ik helaas een update naar iOS 4.3.1 gedaan. De batterij is nu slecht: in standby verlies ik in 4 uur tijd 25% van de batterijduur! (alle apps afgesloten en uitgelogd uit de app store, geen wifi en geen 3G en geen mobiele data).
    Dit betekent dus dat ik er met werken (mobiele data voor mail) geen werkdag mee vooruit kan.

Kan ik downgraden naar 4.2.1. zodat ik mijn iphone weer normaal kan gebruiken?

Groeten,
    Lub van den Berg

Bijdrager
    jeroeng21

Een oplossing voor dit probleem (iig bij mij) is om bij beperkingen ‘Ping’ uit te zetten
    Mijn accuduur is nu weer als voorheen.

Hoop dat dit helpt

Bijdrager
    Lub

Bedankt Jeroen,

Heb ‘ping’ zojuist uitgezet. Zal kijken of de situatie verbetert: in ieder geval bedankt voor de tip!

Groeten,
    Lub

Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Kan helaas alleen als de SHSH Blobs van iOS 4.2.1 van jouw iPhone 4 hebt opgeslagen met TinyUmbrella. Een andere mogelijkheid is er helaas niet……….

Bijdrager
    apie123

Ik had exact hetzelfde probleem. Ik heb toen alle ‘laatste apps’ gewist (dubbel klik op de knop) en dan de iphone opnieuw opgestart. Nu is het probleem weg (toch al 3 dagen:) )

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.