3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    wwgnr

downgrade naar Lion + TM kopie terugzetten

Simpele vraag waar ik het antwoord nog niet heb kunnen vinden. Ik heb op dit moment 10.8.1 draaien en ik wil terug naar Lion (opstarten duurt te lang en krijg ook van een strandbal in het proces). Ik heb ook een heel jaar time machine reservekopieën van Lion en een stuk of 3 van Mountain lion (ben een paar weken over naar ML). Kan ik een clean install doen van lion en dan vervolgens m’n laatste lion TM kopie gebruiken om de apps en instellingen weer terug te zetten? Ik weet dat ik dan een paar weken terug in de tijd ga maar dat is niet erg. De belangrijkste dingen zoals mail zijn toch icloud.

Bijdrager
    TheBigZ
    wwgnr op 18 september 2012

Kan ik een clean install doen van lion en dan vervolgens m\’n laatste lion TM kopie gebruiken om de apps en instellingen weer terug te zetten?

Ja dat kan. Succes!

Bijdrager
    fred44nl

je wil het misschien niet horen, maar 99,9999 % van de overstappers naar ML draaien als een tiereleier:)

als je zeker bent van een perfecte backup, zou je ook de HD leeg kunnen maken en daarna ML als clean install opnieuw installeren.
    maak eerst een opstart-usb-stick met Recovry Disk Assistent.
    daarna kun je dan alléén de data terug zetten, dus geen programma’s en ook geen instellingen, want daar zit wellicht het probleem.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.