10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Roekie

downgrade naar ios 6.0.1

Na de upgrade medio december jl van 601 naar ios 6.0.2. heb ik grote batterij en wifi problemen gekregen. Batterij wordt werkelijk leeggezogen (vele procenten per uur) en WiFi verbinding hapert om de haverklap.
    Nu wil ik m\\\’n iPhone downgrade naar ios6.0.1. Heb reeds de beschikking over t juiste bestand via getios.com en heb in DFU mode het bestand geladen in iTunes, maar vervolgens krijg ik een melding dat dit apparaat niet geschikt zou zijn voor deze software ….duuuuh…. Wie kan me hierbij een goede tip geven ?

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Zoeken naar Apps op je iPhone die de batterij leeg zouden kunnen zuigen.
    Hard Reset.

Het is downgraden, niet downgrade

Bijdrager
    Ni3l55

Elk .ipsw bestand heeft voor elk iDevice een ander .ipsw.
    Je moet als je bijv. de iPhone 5 hebt moet je dus ook een .ipsw van de juist software en juiste iDevice.

Bijdrager
    Roekie

@JeroenJK
    dank maar dat stadium ben ik al lang voorbij – batterij slurp zit m in de WiFi – vandaar de downgrade naar 6.0.1
    check desnoods ff de USA-site van Apple daar zie je tientallen draadjes over dit onderwerp – 6.0.2 heeft duidelijk een foutje in zich en ben dus op zoek naar t antwoord op mn vraag ‘waarom owrdt t juiste ipsw-bestand niet geaccepteerd

@ Ni3lss
    dank voor je reactie – heb dubbel en dubbel gecheckt op de juiste versie voor iPhone5 GSM/LTE (zie getios.com)

andere manier wellicht ?

Inactief
    Anoniem

Ik zou dus zeker niet op een gare website als getios.com gaan lopen zoeken.

Staat de ipsw voor 6.0.1 niet in je Time Machine?

Bijdrager
    Roekie

@koen
    ipsw-bestand staat niet op mn Time Machine aangezien ik de upgrade via de Iphone heb gedaan – instellingen-algemeen-software update ….slik
    heb jij nog suggesties voor betere site dan getios.com voor een 6.0.1 versie GSM/LTE ?
    thanks !

Inactief
    Anoniem

Nee.

Bijdrager
    cids

6.1 zit eraan te komen, ik zou gewoon even wachten…

Bijdrager
    Roekie

ik zit mn tijd uit – hartelijk dank voor jullie reacties

Bijdrager
    Roekie

uiteindelijk naar heel veel updaten, fora lezen opladen, besloten aar de Genius ar te gaan op t Leidseplein – Binnne 10 minuten geholpen met een geheel nieuwe iPhone5 – top service van de Apple Store en dolblij met een iPhone die weer als vanouds werkt

case closed

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.