30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)
  • Q:
    Bijdrager
    graudon50

downgrade ipad 3.2.2 naar 3.2.1

hallo ik probeer te downgrade en heb ook een shsh aangemaakt met tinyumbrella ofzo en hij zei completed for ipad 3.2.2 your can saffely restore maar ik heb nog nooit die make my life easier button gedrukt en die trouwens die server heb ik dan ook aan kan iemand me helpen.

Bijdrager
    graudon50

ik heb toch een shsh

Bijdrager
    Maverick9898

Het scheelt een hele hoop als je interpunctie gebruikt in je bericht. Hier is weinig van te begrijpen.

Inactief
    Anoniem

huh?

Bijdrager
    graudon50

ok,

ik heb moeten upgraden naar 3.2.2.
    maar wil terug.
    heb ik op internet lopen zoeken.
    en kwam bij timburalla en heb een shsh aangemaakt voor 3.2.2
    en wil nu terug naar 3.2.1 en ga naar itune en krijg foutmelding 3002.

Bijdrager
    Fishstick

Naast de interpunctie (dat zijn by the way geen enters), zijn volzinnen ook wat makkelijker te begrijpen.

Bijdrager
    Maverick9898

Inderdaad. Ik neem aan wat je weet wat wij bedoelen. Doe dat ook in je volgende posts en topics. Dat is in je tweede topic die je geopend hebt ook al besproken.
    Graag normale Nederlandse zinnen waarbij je goed uitlegt wat je wil en waar je een vraag over hebt.

Bijdrager
    i-completer
    Bijdrager
    Floa1512

Hoi luitjes hier,
    Ik heb even een vraagje : ik heb een iPad wifi en bij aankoop was het 3.2.1 had hem toen gejailbreakt en het werkte goed.
    Na een poos was het niet meer te bekennen in iTunes , dus kon ook geen back-up meer maken.
    Had daarvoor wel in cydia make my lifestyle ….. geklikt en een paar dagen daarna stond er nog this device has à pending …… Heb toen met een back-up gemaakt en alles uitgevoerd tot en met host verandert met kladblok.
    Heb hem toen gerestored en kwam 3.2.2 er op.
    Het lukt mij voor geen meter om hem nu terug te brengen naar 3.2.1
    Ik merk ook dat iedere als ik iTunes aanzet dat het Apple url er weer staat in mijn host file terwijl de cydia sufver draait.
    Als er nog iemand is die hier meer verstand van heeft , hoor ik dat heel graag.

I-completer ik hem jou url ook gevolgt , maar dat doet het niet voor mij.

Zo wie o wie of gewoon geduldig tot ongeveer november op de nw jb wachten ?

bvd

Bijdrager
    Fishstick

Oké, formuleer het nou even kort en bondig, ik kan hier niets van maken.

Bijdrager
    Floa1512

Kan wel aan mij liggen hoor maar als het kort en bondig word uitgelegt moet het beter uitgelegt worden.
    Nu denk ik het goed uit te leggen en ja hoor je snapt het niet.
    Tog bedankt voor je reactie

Next please

Bijdrager
    Koetjesreep

Dyslexie of van origine geen Nederlander?

Bijdrager
    KarelWillem

Hij heeft 3.2.2
    Wil naar 3.2.1

Moet wachten, want dat lukt niet meer.

Zo, klaar.:lol:

Bijdrager
    Koetjesreep

Hahaha. KW klaart de klus:)

Bijdrager
    Floa1512

Koetjesreep op 27 september 2010 #
    Dyslexie of van origine geen Nederlander?

Geen van bijde en nu ?

Bijdrager
    Maverick9898

En nu een cursus Nederlands nemen.
    Het is ‘beide’ niet ‘bijde’. Je wordt op deze manier minder serieus genomen;).

Bijdrager
    Trat

Slechte beheersing Nederlandse taal?

Bijdrager
    iHaring

Lekker boeiend hoe iemand typt!! Dat gezeik om al die taalfouten…..
    Als je hem of haar kan helpen, doe dat dan! Anders blijf je toch lekker weg uit het topic.

Inderdaad wat KW zegt het kan niet. De oplossing!

Bijdrager
    Maverick9898

Gezeik is het niet. Het is slechts een tip. Heel veel mensen haken af bij slecht taalgebruik van datingsites tot sollicitatiebrieven tot internetfora. Het is niet alleen taalfouten, maar ook gewoon een normale zin formuleren. Ik vind het een beetje raar dat iemand die om hulp vraagt zo’n OP typt. En dat vinden kennelijk meer mensen;). Dat jij dat niet vindt, is wat anders.
    Maar inderdaad, het kan niet TS, dus helaas!

Bijdrager
    KarelWillem
    iHaring op 29 september 2010

Lekker boeiend hoe iemand typt!! Dat gezeik om al die taalfouten…

Dit heeft niets meer met taalfouten te maken.

hallo ik probeer te downgrade en heb ook een shsh aangemaakt met tinyumbrella ofzo en hij zei completed for ipad 3.2.2 your can saffely restore maar ik heb nog nooit die make my life easier button gedrukt en die trouwens die server heb ik dan ook aan kan iemand me helpen.

Dit is het uitbraken van een vormloze brei woorden.
    Mijn licht dyslectische zoon van 13 doet dat nog beter.

Bijdrager
    Floa1512

Ik heb alleen maar even een vraag gesteld en weet het antwoord nu wel.
    Wat ik niet wist is dat ik bij de Loi was terecht gekomen.
    Ik dacht dat wij het hier zouden hebben over dit topic.
    Wel jammer. Voor alle duidelijkheid ben ik niet aan het solliciteren of een date aan het regelen en heb ook niet gevraagd als iemand mij wil verbeteren of adviseren wat voor cursus ik wel niet moet gaan volgen.
    Weet je het antwoord op een topic vraag niet , is dat niet erg als je dan gewoon de mensen die dat wel kunnen en willen helpen dat laten doen.
    Mij mogen jullie in iedergeval van alles vragen en het maakt mij niet uit hoe je dat schrijft.
    Als ik het maar begrijp

Bijdrager
    Maverick9898

Als ik het maar begrijp

Dat was dus ook een beetje het probleem. Mensen begrepen het niet.

Bijdrager
    Floa1512

Dan zou IK tog anders reageren.

Bijdrager
    iHaring

Oke, sorry, in mijn vorige bericht was ik nog redelijk, maar om nu “toch” met een G te schrijven gaat zelfs mij te ver!!

Dan zou IK tog anders reageren.

Bijdrager
    Floa1512

Hoge school. Succes allemaal.

Bijdrager
    KarelWillem
    Floa1512 op 29 september 2010

Ik heb alleen maar even een vraag gesteld en weet het antwoord nu wel….

Dat is een ander punt.
    Als jij het antwoord weet, zou je ons dan willen mededelen welk antwoord voor jou de oplossing was?

Anders heeft überhaupt niemand wat aan dit topic.

Maar let aub een klein beetje op je schrijfwijze. Dat heeft niets met een cursus LOI te maken.
    Op een d of dt zal niemand je afvallen. Maar je opening in dit topic was wel héél erg natuurlijk.
    Dat moest je echt 23 keer lezen om een poging tot begrijpen te doen.

Bijdrager
    Maverick9898

Ik ben het eens met KW. Topcis zijn er niet alleen voor jezelf, maar ook (later) voor anderen.

Bijdrager
    Floa1512
    KarelWillem op 29 september 2010
    Floa1512 op 29 september 2010

Ik heb alleen maar even een vraag gesteld en weet het antwoord nu wel….

Dat is een ander punt.
    Als jij het antwoord weet, zou je ons dan willen mededelen welk antwoord voor jou de oplossing was?
    Anders heeft überhaupt niemand wat aan dit topic.
    Maar let aub een klein beetje op je schrijfwijze. Dat heeft niets met een cursus LOI te maken.
    Op een d of dt zal niemand je afvallen. Maar je opening in dit topic was wel héél erg natuurlijk.
    Dat moest je echt 23 keer lezen om een poging tot begrijpen te doen.

Allereerst , ik ben niet met dit topic begonnen en ten tweede , waarom zou ik de moeite doen dit met jullie te delen ? Ik wil het wel aan je 13 jarig zoontje uitleggen , maar alleen als hij niet let op mijn schrijf of taalfouten.
    En ja natuurlijk gaat niemand mij afvallen op een d of dt en dat weet jij zo goed , omdat jij dat ook niet doet toch.
    Ik denk dat als de mensen die hier komen voor hulp en reacties, op type fouten beoordeeld zouden worden deze weer snel weg zouden gaan.
    Het kan ook zijn dat ik een uitzondering ben.
    Dit is niet mijn moedertaal maar mijn tweede taal en als ik het goed heb lukt het wel redelijk.
    Spreek en schrijf jij je tweede taal ook zonder type en/of schrijffouten.

Maar we slaan de plank volledig mis met deze discussies over schrijf en/of taalfouten, waren we niet hier om elkaar te helpen?

Ja ik kom uit een ander land en ben geboren onder de Nederlandse vlag.
    Hopelijk volstaat dit.

Bijdrager
    KarelWillem

Sorry, ik citeerde de verkeerde persoon. :sick:

Mijn taalopmerking ging vooral graudon50 aan.

Dus mijn reactie hierboven was in deze compleet misplaatst en ging niet over jou in ieder geval.
    Sorry hiervoor. Soms zie je in je haast wel eens wat over het hoofd.

Ik zie ook weinig wat ik aan je taal zou willen veranderen.:wink:

Bijdrager
    Maverick9898

Ik moet mij ook excuseren. Ik was ook verward met graudon50. Dat komt denk ik mede door het ontbreken van een avatar.

Wat ik alleen niet zo goed snap: je komt uit een ander land maar je bent wel geboren onder Nederlandse vlag? Als je onder Nederlandse vlag bent geboren, kom je toch uit Nederland of begrijp ik dat verkeerd:P?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.