4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Gitte65

Doorschakelen iPhone lijkt niet meer te werken? [vanzelf opgelost]

Ik heb een iPhone 6S met het laatste iOS er op (11.1.2).
    Sinds een tijdje lukt het doorschakelen via instellingen niet meer.
    Instellingen – Telefoon – doorschakelen –> duurt heel lang voordat ik het schuifje zie (je ziet dan eerst lange tijd zo’n draaiend wiel) waarmee ik dit kan inschakelen.
    Vervolgens verschijnt dan niet het laatste nummer waarna ik heb doorgeschakeld en waar ik graag weer naar door wil schakelen.
    Dus naar ‘Schakel naar” om het nummer in te typen:
    Dan krijg ik dit scherm:

Ik heb al eens 10 min gewacht om te kijken of er dan misschien toch een nummer tevoorschijn komt, maar dat gebeurd dus niet.
    Als ik dan het nummer daar ingeef en vervolgens weer een scherm terug ga zie ik een tijdje dit:

Tot schermbeveiliging aangaat en wanneer ik dan weer toestel activeer zie ik weer een leeg scherm….

Het heeft een hele tijd (maanden lang) zonder problemen gewerkt en nu werkt het meestal niet; heel af en toe wel.
    Mijn vraag is: is dit een iOS probleem of ligt het probleem bij de provider? Want ik heb rond dezelfde tijd dat de problemen begonnen ook een nieuwe simkaart gekregen (nieuw abonnement, wel zelfde provider) maar update naar iOS 11 was ook rond deze tijd.
    Dus lastig te beoordelen voor mij.

Ik weet hoe ik op een andere manier kan doorschakelen, maar vind deze manier (als het werkt) veel makkelijker, dus vandaar dat ik dit graag weer werkend zie.

Bijdrager
    pruus

Heb jij een herstart al eens geprobeerd? Wil soms helpen.

Bijdrager
    Gitte65

Hi pruus, bedankt voor je reactie!
    Ik realiseer me door jouw reactie dat ik in mijn opening post vergeten ben te vermelden dat ik al een paar keer een herstart heb uitgevoerd, helaas dus zonder resultaat.

Bijdrager
    Gitte65

Nou probleem lijkt zichzelf te hebben opgelost?
    Laatste 2 dagen geen problemen meer met doorschakelen instellen.
    Ik heb geen idee waar dit door komt want ik heb verder zelf geen acties meer ondernomen (geen update geĂ¯nstalleerd, niet herstart oid).
    Maar goed, ben wel blij dat het weer normaal werkt!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.