11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    11642

Doorschakelen actief – Iphone 3GS

Sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van een iphone 3GS, in het begin sloeg het wat tegen. Er kwam silicone vantussen het scherm en de zilveren rand en ik merkte al meteen een ‘dooie pixel’ of ‘stofje onder het scherm’ vast. Maar het is uiteraard een fantastisch apparaat. Nu had ik toch even een vraagje, telkens als ik iemand bel krijg ik een kadertje met daarin ‘doorschakelen actief – sluit’ Ik heb al vele forums gezien, maar ze beginnen allemaal direct over jailbraken. Maar ik ben niet bereidt om mijn iphone te jailbraken? Enige andere opties?

Bijdrager
    Koetjesreep

Dat betekend gewoon dat als iemand je dan belt, die doorgeschakeld word naar de voicemail volgens mij.

PS, en nog niet teruggegaan naar de winkel?

Bijdrager
    11642

Hmm, ik klik gewoon op ‘sluit’ en er wordt verder gebeld naar de persoon.
    Vanmiddag ga ik terug. Maar switch vertelde mij al dat het zeer moeilijk is om dingen te herstellen omdat mobistar vrij moeilijk doet. EN mijn iphone enkele weken missen zie ik (nu al) niet zitten.

Bijdrager
    rednesed

Beste,

Ik heb dit eveneens voor maar dat is volgens mij geen probleem. Ik had dit vroeger telkens voor als ik via mijn motorola iemand telefonisch wou contacteren.
    Ik denk een instelling bij je operator (bij mij is dit base). Ik zou me nergens zorgen over maken. Ik zoek ook verder uit wat dit precies te betekenen heeft en blijf dit topic even volgen.

met vriendelijke groeten,

Bijdrager
    iJust

Zit je bij Mobistar of Proximus? Bij beide kreeg ik die melding jaren geleden op m’n oude Siemens al. Het heeft te maken met het feit dat je maar 1 lijn hebt, en de eventuele beller die tijdens dit telefoontje naar jou zou bellen dus doorgeschakeld wordt naar de voicemail. Hier bij O2 kan ik bv. gewoon dat tweede telefoontje ook beantwoorden, en de eerste in de wacht zetten. Of zelfs met beide tegelijk converseren

Bijdrager
    11642

Ik ben bij mobile vikings, aangezien zij het beste internet tarief hebben. Maar ik ga er idd vanuit dat je daar niet met merdere mensen kan bellen, ook omdat ik de ‘groepsgesprek knop’ niet kan induwen tijdens een gesprek. Best wel een irriterend kadertje maar ik kan er mee leven ^^
    bedankt !

Bijdrager
    soulutions
    ”Goevaertsben”

Sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van een iphone 3GS, in het begin sloeg het wat tegen. Er kwam silicone vantussen het scherm en de zilveren rand en ik merkte al meteen een ‘dooie pixel’ of ‘stofje onder het scherm’ vast. Maar het is uiteraard een fantastisch apparaat. Nu had ik toch even een vraagje, telkens als ik iemand bel krijg ik een kadertje met daarin ‘doorschakelen actief – sluit’ Ik heb al vele forums gezien, maar ze beginnen allemaal direct over jailbraken. Maar ik ben niet bereidt om mijn iphone te jailbraken? Enige andere opties?

Ik heb ’t alweer gevonden: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=130287

Bijdrager
    11642

Inderdaad! Bedankt -> Eve de oplossing melden aangezien da andere topic een andere naam heeft:

Bel ##004# en dan geeft je iphone de melding dat doorverbinden uitgeschakeld is!

Werkt ook op mijn 3gs in België.
    Mercii

Bijdrager
    kobekes
    ”Goevaertsben”

Inderdaad! Bedankt -> Eve de oplossing melden aangezien da andere topic een andere naam heeft:

Bel ##004# en dan geeft je iphone de melding dat doorverbinden uitgeschakeld is!

Werkt ook op mijn 3gs in België.
    Mercii

Bij mijn iPhone 3G werkt het niet hoor (heb Base als provider).
    Ik krijg wel een bevestiging dat “wissen instellen geslaagd – Stem doorschakelen – Alle voorwaardelijke gesprekken” maar de alert “doorschakelen actief” blijft op het scherm komen als ik een nummer bel.

softwareversie 3.1.2 – 8 GB.

Bijdrager
    Shorty007

Ik wil gewoon GEEN melding, kan dat ook?

Bijdrager
    Huibregt
    ”Shorty007″

Ik wil gewoon GEEN melding, kan dat ook?

Dat hangt waarschijnlijk van je provider af, maar in het algemeen kan dat als je je voice-mail uitschakelt. Of je dat wilt is een andere zaak.
    Ergo de iphone heeft er weinig mee te maken, maar wel de instellingen van je provider.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.