11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    OMT-fan

Doorgestuurd als origineel

Waar krijg ik een “doorgestuurd als origineel” mail bericht te zien in de postbussen?

Je zou verwachten in “verzonden” maar helaas dat is niet zo. Ik kan ze zelfs helemaal niet meer vinden. Je kunt zelfs niet vaststellen of ze wel verzonden zijn!

Of kijk ik ergens overheen?

Bijdrager
    wouter57

Bijdrager
    OMT-fan

Ik weet niet wat je precies bedoelt maar in geen enkele postbus vind ik het

Bijdrager
    Hansi2124

Bij mij staat het dan in het Verstuurd van het betreffende account met een pijltje ervoor:

Bijdrager
    OMT-fan

Nooit gezien hier……..!?

Ergens in te stellen?

Bijdrager
    Hansi2124

Moet er volgens mij standaard in komen. Het is tenslotte een doorgestuurd bericht…

Bijdrager
    OMT-fan

Niet alleen dat ik dat nergens zie, maar ook het originele bericht is verdwenen uit de map verzonden

• Deze reactie is gewijzigd 4 weken, 1 dag geleden door OMT-fan.
    Bijdrager
    Hansi2124

Als je de postbussen opnieuw opbouwt komen ze misschien terug. Anders zou ik het echt niet weten…

Bijdrager
    OMT-fan

Ik ga Apple maar eens bellen. Bedankt zover

Bijdrager
    FFH

Zover ik weet en ervaren heb komen mails doorgestuurd als origineel, onder de naam/email adres van de oorspronkelijke zender en onder het oorspronkelijk tijdstip van zenden, in postvak verzonden te staan. Wanneer je de email vervolgen bekijkt zul je zien staan dat deze doorgezonden is als origineel door X, oorspronkelijke email door Y etc.

Bijdrager
    OMT-fan

Dat heb ik ook gedacht, maar de betreffende originele mail (en ook de doorgestuurde) staan niet (meer) in de map verzonden op de datum waarop ik die heb doorgestuurd. Om van dat mooie pijltje (zie Hansi2124) maar helemaal niet te spreken…..pppfffff

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.