6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Verbal

Door JBL Creature II geen sluimerstand op Mini

Het onderwerp dekt redelijk de lading hoop ik, na eindeloos zoeken en resetten van ik-weet-niet-wat , blijkt dat niet een USB device of service in de achtergrond mijn (Intel) MacMini er van weerhoudt in slaap te vallen maar de JBL Creature II Speakers….

Is dit gebruikelijk of heb ik een defecte speakerset gekocht.??

Iemand deze combinatie ook in huis en vergelijkbare ervaringen (of juist niet.)

Al vast bedankt.!

Bijdrager
    joffrie

Ik heb deze:
    En een iMac G5, en ik heb hier nooit last mee gehad. Mijn computer gaat altijd gewoon normaal in sluimertijd.

Bijdrager
    Neowave

Nog nooit een probleem gehad met mijn JBL Creature II speakers in combo met een eMac. Snap ook niet hoe een speakerset met normale headphone port jouw probleem kunnen veroorzaken: De speakers communiceren toch niets terug naar je systeem?

Bijdrager
    Verbal

Ik heb precies dezelfde.. :)
    Ik kan mij voorstellen dat het powermanagement van een G5 afwijkt van een Intel Mini, ik hoop ook op een reactie van andere intel gebruikers met deze speakers..

Ben benieuwd

Bijdrager
    Verbal

Nee, dat dacht ik ook, daarom heb ik al die tijd in de verkeerde hoek gezocht: resetten Powermanagement, afkoppelen USB devices etc.

Het enige wat zou kunnen is dat er door een fout een spanning op de plug staat wat voor dit gedrag zorgt… een andere logische verklaring heb ik niet.

”Neowave”

Nog nooit een probleem gehad met mijn JBL Creature II speakers in combo met een eMac. Snap ook niet hoe een speakerset met normale headphone port jouw probleem kunnen veroorzaken: Die speakers communiceren toch niets terug naar je systeem?

Bijdrager
    Neowave
    ”Verbal”

Het enige wat zou kunnen is dat er door een fout een spanning op de plug staat wat voor dit gedrag zorgt… een andere logische verklaring heb ik niet.

Dat zou kunnen. Probeer anders een vergelijkbare set (2 speakers, eventueel sub, met headphone port) op je Mac aan te sluiten en kijk of het probleem zich blijft voortdoen. Zo ja: Neem contact op met Apple. Zo nee: Ruil in overleg met je dealer de JBL Creature II set om voor een nieuwe doos.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.