12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Sad

Doom 3 trailer

Als je vast opgehitst wil worden voor Doom 3:

http://www.filerush.com/torrents/d3pcdownloadfinal.mov.torrent

(Legale torrent van de trailer in Quicktime formaat, 41.5 MB)

Bijdrager
    bassbug

Ik vraag me af wat voor belachelijke systeem eisen dit spel zal eisen… :?

Vrees dat je voor dit soort veeleisende spellen toch echt een PC nodig heb. Mac conversies naar de Mac zijn toch vaak net niet je van het. Alhoewel er wel eens uitzonderingen zijn

Maar goed, we wachten af in goede hoop 8)

Bijdrager
    boesboes
    ”bassbug”

Vrees dat je voor dit soort veeleisende spellen toch echt een PC nodig heb. Mac conversies naar de Mac zijn toch vaak net niet je van het. Alhoewel er wel eens uitzonderingen zijn

euh, er is maar 1 spel waar ik naar uitkijk en die 1000 keer beter zal zijn dan doom3, en dat is half life 2!!! dit spel wordt zoals de eerste versie weer baanbrekend!
    zal niets zijn in vergelijking met doom3

vanaf september in de winkelrekken. En waarschijnlijk nooit voor mac:(

Bijdrager
    Zorcky

Je zou toch kippevel krijgen van Doom 3, vind je niet :P

Doom 3 zal wel een goede convertie krijgen. Alleen denk ik dat de specs toch vrij hoog zullen zijn maar die voor PC zijn ook niet zo mager.

En Half Live 2 voor Mac zal er toch komen, het is nog niet echt officieel maar men was meen ik al bezig met een Mac versie. Het is dezelfde programmeur als deze die de laatste unreal versies voor Mac heeft gemaakt.

Bijdrager
    klaasb

De makers van Doom3 zijn wars van DirectX, ‘al’ hun spellen zijn OpenGL (quake, 1, 2, 3 en nu dus ook Doom3).
    Verder zijn hun spellen altijd hartstikke portable gebleken.
    Daar kunnen andere spellenmakers een voorbeeld aannemen.

Als je Half-life baanbrekend noemt, dan vind ik dat raar, want Half-life was gebasseerd op de engine van Quake2.

Verder is algemeen bekend dat id-software vooral de engines produceert en die vervolgens in licentie geeft aan andere spellenmakers. Toch denk ik wel dat Doom3 een leuke ervaring zal geven.
    Of ik echter met dezelfde adrenaline rush het spel zal spelen als indertijd de eerste versie……..

Nu maar hopen dat het op een G4 kan draaien;)

Bijdrager
    iFredo
    ”boesboes”
    ”bassbug”

euh, er is maar 1 spel waar ik naar uitkijk en die 1000 keer beter zal zijn dan doom3, en dat is half life 2!!! dit spel wordt zoals de eerste versie weer baanbrekend!

iI’m lost, 1000 keer beter dan Doom3 EN zal niets zijn in vergelijking met Doom3

Vlaamse verspreking?

Bijdrager
    Sad
    ”bassbug”

Waarom zouden er voor de Mac “belachelijke” systeemeisen zijn en voor de PC niet? Ik gok een minimale 1.25 Ghz G4 of G5 met een ATI Radeon 9600 kaart of zoiets. Dat zijn hele normale eisen. En de PC versie zal soortgelijke eisen hebben (appels met peren).

De Mac is met de G5 processor nu eindelijk capabel om zware games te draaien zoals Doom 3. Apple heeft dat ook door en voila de G5 iMac is onderweg. Maar ja iedereen met een beige G3 of een eerste generatie iMac Strawberry schijnt te denken dat ie nog steeds de laatste games moet kunnen spelen :?

Bijdrager
    boesboes
    ”klaasb”

Als je Half-life baanbrekend noemt, dan vind ik dat raar, want Half-life was gebasseerd op de engine van Quake2.

inderdaad, een aangepaste quake engine. die was toen baanbrekend! En voor HL2 hebben ze een nieuwe engine gemaakt! Beloofd toch wat heftiger te worden dan Doom engine!

”Zorcky”

En Half Live 2 voor Mac zal er toch komen, het is nog niet echt officieel maar men was meen ik al bezig met een Mac versie. Het is dezelfde programmeur als deze die de laatste unreal versies voor Mac heeft gemaakt.

ohja, waar heb je dit gelezen? Een linkje graag. totnutoe heeft valva nog niets bekend gamaakt van een mac versie! Enkel xbox versie is zeker!

Bijdrager
    boesboes
    ”freerksmit”
    ”boesboes”
    ”bassbug”

iI’m lost, 1000 keer beter dan Doom3 EN zal niets zijn in vergelijking met Doom3

Vlaamse verspreking?

euh misschien. Alhoewel het volgens mij niet vekeerd is.
    misschien was dit beter:
    HET zal niets zijn in vergelijking met doom3

Bijdrager
    eiko

maar het HL2 nog niet gezien, maar ik vind de UT3 engine er stukken beter uit zijn als doom3

Bijdrager
    Zorcky
    ”Zorcky”

ohja, waar heb je dit gelezen? Een linkje graag. totnutoe heeft valva nog niets bekend gamaakt van een mac versie! Enkel xbox versie is zeker![/quote]

Dit is nooit echt officieel geweest en was een bericht uit een chat met iemand man inside Mac games. Dit is op hun forum terecht gekomen maar is door één of andre reden verdwenen. Maar de hoop blijft erin zitten :)

Dit is een nieuwsbericht van 5 juni 2003:

HalfLive is altijd een favoriete shooter geweest voor vele PC gamers. HalfLive 2 is ondertussen al een gehele tijd in ontwikkeling bij Sierra, maar er zijn toch enkele aanwijzingen dat er van deze shooter ook een Mac versie zal verschijnen. Over dit kun je alles lezen op het Forum van Inside Mac Games.

Klik op volgende link:
    http://www.insidemacgames.com/forum/

Bijdrager
    boesboes
    ”Zorcky”
    ”Zorcky”

ohja, waar heb je dit gelezen? Een linkje graag. totnutoe heeft valva nog niets bekend gamaakt van een mac versie! Enkel xbox versie is zeker!

Dit is nooit echt officieel geweest en was een bericht uit een chat met iemand man inside Mac games. Dit is op hun forum terecht gekomen maar is door één of andre reden verdwenen. Maar de hoop blijft erin zitten :)

Dit is een nieuwsbericht van 5 juni 2003:

HalfLive is altijd een favoriete shooter geweest voor vele PC gamers. HalfLive 2 is ondertussen al een gehele tijd in ontwikkeling bij Sierra, maar er zijn toch enkele aanwijzingen dat er van deze shooter ook een Mac versie zal verschijnen. Over dit kun je alles lezen op het Forum van Inside Mac Games.

Klik op volgende link:
    http://www.insidemacgames.com/forum/%5B/quote%5D

mja ik geloof niet echt in HL2 voor mac!

Ze zijn zelf vroeger, lang lang geleden:)
    begonnen aan HL1 voor mac te porten. Dit hebben ze dan stopgezet.
    waarom weet ik nog steeds niet?
    volgens mij komt HL2 voor mac er nooit!

alhoewel ze op hun site trots aankondigen dat ze een techniek gebruiken die ook in pixars toy story werd gebruikt!:D

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.